رئیس گروه تولید محتوا خبر داد؛

شماره 5 پژوهش نامه تبلیغ اسلامی منتشر شد

تاریخ انتشار:
گروه تولید محتوا در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شماره 5 پژوهش نامه تبلیغ اسلامی را منتشر کرد.
شماره 5 پژوهش نامه تبلیغ اسلامی

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی آزادیان رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار ما از انتشار شماره 5 پژوهش نامه تبلیغ اسلامی خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین آزادیان بیان کرد: این پژوهش نامه به صورت الکترونیکی و با هدف گسترش و تعمیق معارف دینی و افزایش سطح علمی و معرفتی مبلغان منتشر شده است.

وی در ادامه افزود: پژوهش نامه تبلیغ اسلامی در شماره 5 خود به موضوعاتی چون «روش های تبلیغی امام سجاد(ع) بر اساس آیه 125 سوره نحل»، «مبلغان دینی و شناخت اصول تصمیم گیری اجتماعی از منظر نهج البلاغه»، «شیوه های تبلیغی پیامبران اولوالعزم»، «تحلیل تطبیقی مؤلفه های تربیت دینی و غیر دینی»، «واکاوی عقلانیت به مثابه منطق حقیقت یابی در فهم گزاره های دینی» و «بازخوانی سنت ابتلا در قرآن» پرداخته است.

رئیس گروه تولید محتوا تصریح کرد: فضلا، دانشجویان و محققان حوزوی و دانشگاهی می توانند برای مشاهده مقالات به سامانه اینترنتی jip.dte.ir مراجعه کنند.

سردبیر پژوهشنامه تبلیغ اسلامی اظهار داشت: نویسندگان فرهیخته می توانند مقالات تحقیقی خود را در عرصه های تبلیغ و معارف اسلامی برای انتشار به سامانه فوق ارسال کنند. به مقالاتی که برای چاپ تایید شوند حق التالیف تعلق میگیرد.

شایان ذکر است مبلغان محترم می توانند فایل PDF شماره 5 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی را از پایین همین صفحه دانلود نمایند.

دیدگاه‌ها

سیداحمد 11:26 - 1401/08/18

بسیار عالی و کاربردی

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.