به همت اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی:

نشست توجیهی طرح «ایرانِ جوان» برگزار می شود

تاریخ انتشار:
در راستای آشنایی با منابع دقیق پیامدهای اجتماعی و خانوادگی کاهش نرخ رشد جمعیت در ایران و تاملی بر غفلت نخبگان از آینده تحولات جمعیتی ایران ، نشست علمی با حضور جناب آقای «صالح قاسمی» دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت ( CFSSP ) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بلاغ  حجت‌الاسلام وحیدرضا ملکی رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی  دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اجرای طرح «ایرانِ جوان» توسط این اداره خبر داد و گفت: نشست توجیهی طرح «ایرانِ جوان» ویژه تولید و بازنشر محتوا در مساله تکثیر جمعیت و فرزندآوری برگزار می شود.

وی گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری ( مدظلّه العالی) در مسئله تکثیر جمعیت و فرزند آوری، در راستای تولید و انتشار محتوای فاخر در محیط های مختلف فضای مجازی در ارتباط با این مسأله، طرح «ایرانِ جوان»، از سوی اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره تبلیغ مجازی با توجه به اهمیت و تخصصی بودن مسأله بحران خاموش جمعیت در ایران تاکید کرد: در راستای ارتقای دانش تخصصی مبلّغان مجازی و آشنایی با منابع دقیق محتوایی، پیامدهای اجتماعی و خانوادگی کاهش نرخ رشد جمعیت در ایران و تاملی بر غفلت نخبگان از آینده تحولات جمعیتی ایران ، نشست علمی با حضور جناب آقای صالح قاسمی دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت( CFSSP ) برگزار می شود.

حجت الاسلام ملکی افزود: هدف کلی از اجرای طرح «ایرانِ جوان» فرهنگ سازی و ایجاد دغدغه برای مردم و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آگاهی بخشی نسبت به بحران خاموش جمعیت در کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی بیشتر مبلغان مجازی با مسأله راهبردی جمعیت و فرزندآوری، بر حضور مبلغان مجازی در این نشست تاکید کرد و گفت: در این نشست، منابع محتوایی،  کاربردی و تخصصی در موضوع جمعیت و علل سقوط نرخ جمعیت، پیامدها و راهکارها به مبلغان مجازی معرفی می شود و این سبب می شود تا مبلغان بصورت هدفمند و تخصصی نسبت به تولید محتوای فاخر در فضای مجازی اقدام نمایند.

رئیس اداره تبلیغ مجازی خاطرنشان کرد: این نشست در روز پنجشنبه 23 آذرماه سال جاری از ساعت 9:30 الی 11:30 در محل ساختمان معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی(چهار راه شهدا) ، طبقه منفی یک، سالن جلسات رضوان برگزار می گردد.
 

دیدگاه‌ها

مهرداد آقائی 08:50 - 1396/09/22

سلام بنده از طلاب درس خارج هستم موضوع پایان نامه کارشناسی ارشدم، جمع آوری شبهات کاهش جمعیت و پاسخ به آن از منظر قرآن و حدیث بود. در این موضوع یک کتاب هم ترجمه کردم. اگه یه موقع لازم بود که در این زمینه خدمتی محضرتون داشته باشم خوشحال میشم. یا علی

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.