کارشناس آموزش مرکز آموزش های کاربردی:

دومین دوره آموزشی دین فطری برگزار می شود

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام حقیقت از بازخورد دوره اول دین فطری اعلام رضایت کرد و از تصمیم برای ادامه ی این دوره ها جهت تربیت مبلغان متخصص و آشنا به روش های نوین تبلیغ مباحث اعتقادی خبر داد.
حجت‌الاسلام حقیقت

.:: ثبت نام ::.

حجت الاسلام حقیقت کارشناس آموزش مرکز آموزش های کاربردی در گفتگو با خبرنگار بلاغ از برگزاری دومین دوره دین فطری با هدف آشنایی مبلغان با روش های نوین انتقال مباحث اعتقادی خبر داد

وی با اعلام رضایت از بازخورد اولین دوره دین فطری افزود: دوره دوم دین فطری از پنج شنبه چهاردهم دی ماه هرهفته در همین روز در چهارجلسه ی چهار ساعته در سالن همایش های غدیر برگزار می شود.

این کارشناس آموزش با بیان اهمیت تربیت مبلغان متخصص و آشنا به روش های نوین، اظهار داشت: این دوره برای چهار گروه برگزار می شود:کسانی که در طرح هجرت تابستانی شرکت دارند، شرکت کنندگان در دوره تربیت محور، گروه های تبلیغی که تحت عنوان دانش آموزی ثبت شده اند و کسانی که مدرک تخصصی کودک دارند.

حجت الاسلام حقیقت شیوه ی اجرای این دوره را به صورت تئوری بیان داشت و گفت: دوره ی بعدی دین فطری برای منتخبان این دوره برگزار خواهد شد که به صورت تئوری و کارگاه محور خواهد بود و منتخبان نهایی برای اعزام های تخصصی انتخاب می شوند.

.:: ثبت نام ::.

دیدگاه‌ها

مبینا 00:39 - 1396/09/24

باسلام بنده از مبلغین هستم اما متاسفانه همه امکانات در زمینه تبلیغ دین و آموزش شیوه های نوین متمرکز شده در قم و سایر شهرستان ها خیلی از این جهت عقب هستن اما خب کمتر جایی به فکر ما شهرستانی ها هست. خیلی خوبه که بعضی صوت و فیلم ها رو گذاشتید و واقعا جای تشکر داره اما کاش دسته بندی داشت... خواهشا دوره های آموزشی رو برای طلبه های شهرستانی بصورت مجازی برگزار کنید یا اینکه بلافاصله صوت هر جلسه رو روی سایت بذارید تا ما هم بتونیم استفاده کنیم و تفکیک جنسیتی برای دوره ها نذارید آخه ما خانم های مبلغ هم نیاز به یادگیری همه مباحث تبلیغی رو داریم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.