به همت اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین؛

نشست سالانه مبلغان فضای مجازی برگزار شد

تاریخ انتشار:
با حضور معاون آموزش پلیس فتا ناجا و حجت الاسلام شهاب مرادی موضوع تهدیدها، فرصت ها و نحوه حضور فعال و مؤثر مبلغان در فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بلاغ نشست سالانه مبلغان فضای مجازی به همت اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پنج شنبه 28 دی ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، دکتر اباذر جعفری مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی، سرهنگ مهدی محمدی معاون آموزش پلیس فتا ناجا جمهوری اسلامی ایران و حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی در مرکز همایش های غدیر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام روستا آزاد ضمن تقدیر و تشکر مبلغان حاضر در این نشست به بیان نکاتی پیرامون فضای مجازی و بایسته های ورود به این حوزه پرداخت.

در ادامه سرهنگ مهدی محمدی به موضوع فضای مجازی، فرصت ها و تهدیدها پرداخت و به سوالات مبلغان پاسخ داد.

حجت الاسلام شهاب مرادی در بخش دیگر این نشست به بیان نکات و تجربیاتی پیرامون نحوه ی حضور فعال و مؤثر در فضای مجازی پرداخت.

در بخش دیگری از این نشست، حجت الاسلام ملکی ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این نشست به ارائه گزارشی از سوگواره مجازی بلاغ پرداخت.

در انتهای این نشست از برگزیدگان در چهار قالب متنی، گرافیک، کلیپ و نرم افزار چندرسانه ای با اهداء لوح تقدیر و جایزه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دیدگاه‌ها

محمد دهقان 18:57 - 1396/11/02

چرا اسامی و آثار منتخبین معرفی نمیشه ؟ به نظرم جهت صداقت هم که شده حتما اسامی و آثار مبلغین رو بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.