با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

نشست هم اندیشی با موضوع آسیب­ های اجتماعی و زلزله کرمانشاه برگزار شد

تاریخ انتشار:
افرادی از خارج کشور آمدند که جو یأس را گسترش دهند و بگویند که نظام به فکر محرومان نیست، ولی مردم با کوچک ترین خدمتی قدردان نظام اند. همچنین سفر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله زده بسیار مفید بود.

به گزارش خبرنگار بلاغ، نشست هم اندیشی با موضوع زلزله کرمانشاه و آسیب­ های اجتماعی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و سید محمدیاشار نادری مدیرکل اجتماعی سازمان بسیج در محل اتاق جلسات دفتر معاونت فرهنگی و تبلیغی برگزار شد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به فعالیت های بسیج افزود: اگر توان و ظرفیت طلاب در اختیار سازمان بسیج قرار گیرد ثمرات بسیاری خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: در حوزه اعتیاد و مباحث خانواده تربیت مشاوران شروع شده و دستمان از این جهت پر است. حتی ظرفیت بخش خواهران بسیج هم می­توانند بهره بگیرند.

در ادامه مدیرکل اجتماعی سازمان بسیج ضمت تشریح فعالیت های این مجموعه بیان داشت: ما حدود 6 هزار خط برنامه در حوزه بومی محلی داریم. ما غیر از مفاسد اخلاقی مابقی موضوعات آسیب­های اجتماعی را ورود کرده­ ایم.

وی گفت: ما در کشور 325 محله آسیب پذیر را داریم و در 32 استان و 187 شهرستان در حال فعالیت هستیم که عمدتا حاشیه شهر­ها هستند.

در این نشست معاون فرهنگی سپاه کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های سپاه در مناطق زلزله زده افزود: افرادی از خارج کشور آمدند که جو یأس را گسترش دهند و بگویند که نظام به فکر محرومان نیست، ولی مردم با کوچک ترین خدمتی قدردان نظام اند. همچنین سفر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله زده بسیار مفید بود.

گزارش تصویری

 

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.