مهندس سیدحسن هانی طبایی:

زیرساخت های لازم برای کسب و کار در فضای مجازی مهیا شده است

تاریخ انتشار:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم دفتر تبلیغات اسلامی را پیشگام در عرصه ی تولید محتوای غنی در فضای مجازی خواند و گفت: فضای مجازی امروزه به یک مسأله ی همگانی تبدیل شده است که فرصت ها و آسیب های گوناگونی را در جامعه ایجاد کرده است.
مهندس هانی طبایی

به گزارش خبرنگار بلاغ مهندس سیدحسن هانی طبایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم در نشست تاب فکر با موضوع ارزش آفرینی محتوا به بیان نکاتی پیرامون فضای مجازی و تولید محتوا در این عرصه پرداخت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم ضمن تقدیر و تشکر از دفتر تبلیغات اسلامی که پیشگام در عرصه ی تولید محتوای غنی در فضای مجازی است گفت: فضای مجازی امروزه به یک مسأله ی همگانی تبدیل شده است که فرصت ها و آسیب های گوناگونی را در جامعه ایجاد کرده است.

وی با اشاره به فرصت های ایجاد شده در فضای مجازی افزود: یکی از فرصت های موجود در فضای مجازی ایجاد یک فضای کسب و کار پر بازده است. هم زیرساخت خوبی برای این کار آماده شده است و هم بازار پذیرای این امر است.

مهندس هانی مخاطب بیشتر را به منزله ی درآمد بیشتر خواند و عنوان داشت: در ابتدای راه باید از افراد باتجربه در این مسیر کسب تجربه کنیم و تکنیک های آن ها را بیاموزیم؛ در گام بعدی باید بیاموزیم که خوب بشنویم و خوب ببینیم. باید نیازهای جامعه را بتوانیم درک کنیم و بر مبنای این نیازها اقدام به ارائه ی یک محصول مناسب کنیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم با اشاره به اقدامات دولت در حمایت از استارت آپ ها گفت: درست است دولت برنامه هایی برای حمایت از طرح ها و ایده های نوین دارد اما شما باید بدون فکر به پشتوانه های دولتی کار خود را پیش ببرید. دولت حتی اگر کمک هایی به شما بکند، فرآیند رسیدن به بازار و پیدا کردن مخاطب کار دولت نیست.

مهندس هانی ضمن تقدیر از فعالیت مجموعه «دیرین دیرین» ابراز کرد: در حوزه ی نرم افزار محل هایی برای عرضه ی محصولات تولیدی وجود دارد اما در حوزه انیمیشن چنین فضایی نیست. جوانان برای عرضه ی محصولات انیمیشنی خود نیاز به محیطی برای عرضه دارند که امیدواریم با کمک دوستانی مثل آقای ابوالحسنی چنین فضایی مهیا شود.

وی قم را پایگاه نشر علوم اسلامی دانست و گفت: با وجود این که ما در قم چنین پایگاه قدرتمندی از نظر علمی داریم اما در نشر این افکار و اندیشه ها به افراد با تجربه و توانمندی مانند آقای ابوالحسنی نیازمندیم.

در پایان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم از آمادگی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم برای جذب و تشکیل تیم و کمک های بعدی خبر داد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.