محمدتقی استیری خبر داد؛

چهارمین نشست سالانه مبلغان رسانه ای برگزار می شود

تاریخ انتشار:
رئیس اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای: دوشنبه 21 اسفند چهارمین نشست سالانه مبلغان رسانه ای ونخستین اجلاسیه ی فضلا و روحانیون رسانه ای حوزه های علمیه به همراه تقدیر از اساتید، گروه ها و اعضای برتر تبلیغ رسانه ای برگزار می شود.
محمدتقی استیری

محمد تقی استیری رئیس اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای در گفتگو با خبرنگار بلاغ به تشریح عملکرد یکساله این اداره پرداخت و از برگزاری چهارمین نشست سالانه مبلغان رسانه ای و پیش نشست نخستین اجلاسیه ی فضلا و روحانیون رسانه ای حوزه های علمیه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین عباس رفعتی مدیر شبکه جهانی ولایت و دکتر علیرضا پویا رییس دانشکده دین و رسانه صدا و سیما در روز دوشنبه 21 اسفند در سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خبر داد.

استیری به معرفی اداره اطلاع رسانی و فعالیت ‏های رسانه ای پرداخت و گفت: اداره اطلاع رسانی و فعالیت ‏های رسانه‏ ای، یکی از اداره‏ های زیر مجموعه اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین می ‏باشد که با هدف جذب و سامانده‏ی مبلغان رسانه‏ ای از سال 1393 شروع به کار کرده است و در قالب تشکیل گروه‏ها و کارگروه‏های تخصصی فعالیت می‏ کند. بیش از 75 گروه در این اداره تشکیل شده است که در این گروهها 362 نفر فعالیت می‏ کنند که 20 نفر از این مبلغان از خواهران مبلغه هستند و حاصل فعالیت این گروه ها، تولید 263 فیلم کوتاه و بلند در موضوعات اسلامی است.

وی در ادامه به بیان مهم ترین وظایف این اداره پرداخت و عنوان کرد: جذب و ساماندهی مبلغان، تولید محصولات رسانه ای، حمایت از آثار مبلغان و برگزاری نشست‏ ها و تعامل با مراکز فرهنگی از جمله مهم ترین وظایف اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای می باشد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای با اشاره به فرآیند جذب و ساماندهی در این اداره اظهار کرد: برای جذب، مبلغان ابتدا باید به سایت بلاغ به آدرس www.balagh.ir مراجعه کنند و پس از ثبت نام به عنوان مبلغ نوین و بارگزاری مدارک شناسایی، فرم مصاحبه را تکمیل نمایند و پس از اعلام نتیجه مصاحبه، در صورت قبولی، حمایت های ما از مبلغان آغاز می شود.

استیری خاطرنشان کرد: در سال 1396 تعداد 246 طرح از سوی گروه های رسانه ای ارائه شد که از این تعداد 46 طرح به تصویب رسید و تمام آن ها نیز به مرحله ی تولید رسیدند.

وی یکی از قالب های حمایتی از فعالیت های مبلغان را کمک به پخش در رسانه ی ملی دانست و افزود: اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه‏ ای برای پخش آثار از رسانه ملی رایزنی می ‏کند و در این زمینه ملبغان رسانه ‏ای را تشویق و حمایت می ‏کند. البته تمام مزایای پخش آثار هنری به گروه‏ های تبلیغ رسانه ‏ای مذکور می‏ رسد. تاکنون هشت اثر از آثار تولیدی مبلغان اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای چهارده بار در شبکه های مختلف پخش شده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای در ادامه به برگزاری چهارمین نشست سالانه مبلغان رسانه ای اشاره کرد و گفت: دوشنبه 21 اسفند چهارمین نشست سالانه مبلغان رسانه ای ونخستین اجلاسیه ی فضلا و روحانیون رسانه ای حوزه های علمیه به همراه تقدیر از اساتید، گروه ها و اعضای برتر تبلیغ رسانه ای برای گروه های رسانه ای تبلیغ نوین و طلاب رسانه ای برگزار می شود.

استیری اهداف با اشاره به اهداف برگزاری این نشست ابراز کرد: ما از برگزاری این نشست اهدافی را دنبال می کنیم: 1- هم افزایی در خصوص تولیدات جدید رسانه ای منطبق با راهبردهای جدید دفتر تبلیغات اسلامی 2- تقدیر از مبلغان فعال در حوزه رسانه 3- تبیین برنامه های جدید در حوزه تولیدات رسانه ای

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.