حجت الاسلام و المسلمین یحیی کمال:

ایجاد شبکه گروه های تبلیغی از اهداف مهم دفتر تبلیغات اسلامی در سال 1397 است

تاریخ انتشار:
مدیر کل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی: از آن جایی که گروه های تبلیغی آغازگر یک جریان هدفمند تبلیغی در کشور هستند، ایجاد شبکه گروه های تبلیغی کشور یکی از اهداف دارای اولویت دفتر تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۹۷ است.
حجت الاسلام و المسلمین یحیی کمال مدیر کل امور تبلیغی

به گزارش خبرنگار بلاغ حجت الاسلام و المسلمین یحیی کمال مدیر کل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گردهمایی دو روزه سرگروه های تبلیغی در مشهد اردهال به بیان برخی چشم اندازهای دفتر تبلیغات اسلامی در سال آتی پرداخت.

وی ایجاد شبکه گروه های تبلیغی را از اهداف مهم دفتر تبلیغات اسلامی خواند و افزود: از آن جایی که گروه های تبلیغی آغازگر یک جریان هدفمند تبلیغی در کشور هستند، ایجاد شبکه گروه های تبلیغی کشور یکی از اهداف دارای اولویت دفتر تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۹۷ است.

حجت الاسلام کمال خاطر نشان کرد: یقینا با شکل گیری شبکه تبلیغ گروه های تبلیغی ما شاهد فعالیت های منسجم، هدفمند و متکی بر مسأله محوری و در نتیجه تعمیق باورهای دینی و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

حجت الاسلام کمال با اشاره به اهداف برگزاری گردهمایی دو روزه سرگروه های تبلیغی عنوان کرد: یکی از اهداف مهم از برگزاری این گردهمایی، ایجاد تعامل بیشتر و شناسایی نقاط ضعف و قوت فعالیت های گروه های تبلیغی و توانمندسازی این گروه ها می باشد. در سال ۱۳۹۷ بسیاری از فعالیت های تبلیغی و اعزام به سمت تخصصی شدن و موضوع محوری متناسب با موضوعات ارائه شده از سوی میزهای تخصصی قطب های فکری و فرهنگی هدایت خواهد شد؛ از این رو برگزاری این گردهمایی برای توجیه سرگروه های تبلیغی و آشنایی آنان با نیازها و اقتضائات جدید تبلیغ و برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۹۷ ضروری است.

مدیر کل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از تشکیل کارگروه های تخصصی گروه های تبلیغی در گردهمایی دو روزه سرگروه های تبلیغی در مشهد اردهال خبر داد و اظهار داشت:کارگروه های تخصصی برای گروه های دارای تخصص و مهارت های ویژه که باید در ذیل کارگروه های تخصصی به فعالیت خود ادامه دهند و مورد حمایت قرار خواهند گرفت. کارگروه آسیب های اجتماعی و کاهش اعتیاد، کارگروه کاهش طلاق و مفاسد اخلاقی، کارگروه تبلیغ بالینی، کارگروه تبلیغ دانش آموزی، کارگروه سبک زندگی و خانواده و کارگروه تقریب مذاهب و اعزام به مناطق مشترک از جمله این کارگروه های تخصصی هستند.

در پایان، هر یک از سرگروه های گروه های تبلیغی نقطه نظرات خود را جهت ساماندهی و افزایش ظرفیت استفاده از توان های گروهی را با مدیرکل امور تبلیغی و دیگر گروه های تبلیغی مطرح کردند.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.