تبلیغ مجازی طلاب حوزه های علمیه در ایام نوروز با طرح اَحسنُ الحال

تاریخ انتشار:
اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رجب که مزیّن به ولادت امام علی علیه السلام می باشد طرح «اَحسنُ الحال» را در فضای مجازی برگزار می کند.
احسن الحال

به گزارش خبرنگار بلاغ، اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ایام ماه مبارک رجب که مزیّن به ولادت امام علیعلیه السلام می باشد طرح «اَحسنُ الحال» را با هدف تولید و انتشار محتوای ناب دینی در فضای مجازی، برگزار می نماید.

مبلغین فضای مجازی در این طرح به «تبیین و ترویج شعار سال مقام معظم رهبری مدّ ظله العالی» و «بررسی فرصت­ ها و آسیب­ های عید نوروز از منظرآموزه­ های دین مبین اسلام» در قالب ­های مختلف تبلیغی می پردازند.

از دیگر موضوعات این طرح می توان به «احیاء سنت های­ دیرینه ایرانی-اسلامی فراموش شده در عید نوروز»، «نقش حیاء در سلامت روان»، «عید نوروز فرصت حضور در اجتماع و دوری از شبکه های اجتماعی» و «شاخص­ های فرهنگ شادی و نشاط در اسلام» اشاره کرد.

طرح «اَحسنُ الحال» در دو بخش «تولید» و «بازنشر» برگزار می گردد که کلّیه مبلّغان دارای پرونده فعال در اداره کل تبلیغ نوین می توانند در این طرح شرکت نمایند.

مبلغان فعال در فضای مجازی در قالب­ های گرافیکی مانند عکس نوشته، پوستر و اینفوگرافی و همچنین ساخت کلیپ های صوتی و تصویری و استفاده از آرایه های ادبی در قالب متن به صورت هنرمندانه معارف اسلامی را نشر می دهند.

تاریخ اجرای این طرح در بخش تولید 27 اسفند 96 لغایت 17فروردین ماه 97 و در بخش «بازنشر» 29 اسفند96 لغایت 24 فروردین ماه 97 می باشد.

آثار تولیدی طرح با هشتگ « #احسن_الحال » در شبکه های اجتماعی و پیام رسان به صورت گسترده منتشر خواهد شد.

اداره تبلیغ مجازی علاوه بر حمایت­ از مبلغان فعال در این طرح،  به نفرات برتر اول تا سوم دردو بخش تولید و انتشار، هدایایی تقدیم می کند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در طرح احسن الحال روی لینک های زیر کلیک کنید
 
 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.