در گفتگو با حجت الاسلام خوئینی مطرح شد؛

برنامه های تبلیغی و فرهنگی گروه تبلیغی رشد

تاریخ انتشار:
مدیر گروه تبلیغی رشد: اردو یکی از بهترین شیوه های ارتباط گیری و نزدیک شدن به جوانان و نوجوانان و اثر گذاری روی این قشر است و گروه تبلیغی رشد در این امر برنامه های خود را در سال جاری نیز با قوت ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسنعلی خوئینی مدیر گروه تبلیغی رشد در گفتگو با خبرنگار بلاغ به ارائه گزارشی از عملکرد گروه تبلیغی رشد پرداخت.

حجت الاسلام خوئینی ضمن تبریک فرارسیدن سال 1397 گفت: برنامه های عمده ی گروه تبلیغی رشد در تعامل با جوانان و نوجوانان شکل می گیرد. یکی از این برنامه ها، اردوی راهیان نور است که حدود 45 نفر از جوانان و نوجوانان مناطق محروم قم در این اردو شرکت فعال داشتند.

وی عنوان داشت: در طول سال 1396 برنامه های متعددی از سوی گروه تبلیغی رشد انجام گرفت که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. اردوی مشهد مقدس، که حدود 100 نفر از جوانان و نوجوانان در آن حضور داشتند.
2. اردوی شهر کهک، با حضور 120 نفر.
3. اردوی امام زاده قاهان با حضور 150 نفر.
4. اردوهای متعدد درون شهری (حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) ، مسجد جمکران، کوه خضر و...).

این کارشناس مرکز تخصصی نماز ضمن تشکر از حمایت های دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: نسل جوان و نوجوان به توجه و حمایت های ما نیازدارند و ما نباید از این امر غافل باشیم. اردو یکی از بهترین شیوه های ارتباط گیری و نزدیک شدن به جوانان و نوجوانان و اثر گذاری روی این قشر است و گروه تبلیغی رشد در این امر برنامه های خود را در سال جاری نیز با قوت ادامه خواهد داد.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.