آیت الله وحید خراسانی:

ممکلت در عزای امام کاظم یکپارچه سیاه پوش شود

تاریخ انتشار:
حضرت آ‌یت الله وحید خراسانی با تأکید بر ضرورت بزرگداشت سالروز شهادت امام کاظم(ع) تصریح کرد که مملکت در عزای آن حضرت باید یکپارچه سیاه پوش شود.
آیت الله وحید خراسانی

به گزارش خبرنگار بلاغ به نقل از خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با تسلیت شهادت امام کاظم(ع) بر ضرورت بزرگداشت ایشان تأکید کرد و گفت: حضرت در مقام علم، حکمت و قدرت بالایی قرار دارند که باید سالروز شهادت ایشان بزرگ داشته شود.

وی افزود: امام کاظم(ع) باب الحوائج هستند و در روایات آمده هر حاجتی که جن و انس در انجام آن عاجز باشد اشاره موسی بن جعفر(ع) گره گشا است، پسر آن حضرت در خراسان و در دخترش در قم حضور دارند و این مملکت باید در عزای حضرت موسی بن جعفر(ع) یکپارچه سیاه پوش شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم به مسؤولان کشور پیشنهاد کرد که روز شهادت امام کاظم(ع) تعطیل رسمی اعلام شود و اظهار داشت: مسؤولان مملکت باید این عمل را انجام دهند و این موضوع را عملی کنند تا شاهد نتایج آن در جامعه باشیم.

وی ادامه داد: مردم در مملکتی که یک طرف پسر امام هفتم یعنی امام رضا(ع) و یک طرف دختر ایشان حضرت معصومه(س) حضور دارند نباید روز شهادت امام کاظم(ع) مشغول به کسب و کار باشند بلکه مردم باید همت کرده و بازار را به احترام ایشان تعطیل کنند.

دیدگاه‌ها

ناشناس 20:35 - 1397/01/24

سلام و عرض خسته نباشید چرا صحبت هاشون رو سانسور کردید کامل می نوشتید الا البلاغه المبین

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.