آیت الله قریشی:

تحصیل و تبلیغ علوم دینی بالاترین توفیق الهی است

تاریخ انتشار:
آیت الله قریشی گفت: تحصیل علوم دینی و تبلیغ احکام دین بزرگترین توفیق و بالاترین درجات است که نصیب طلاب شده است.
آیت الله قریشی

به گزارش خبرنگار بلاغ به نقل از خبرگزاری رسا در ارومیه، آیت الله سید علی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه اخلاق حوزه علمیه ریحانه الرسول(س) ارومیه که به مناسبت بعثت پیامبر اکرم (ص) برگزار شد، اظهار داشت: تحصیل علوم دینی و تبلیغ احکام دین بزرگترین توفیق و بالاترین درجات است که نصیب طلاب شده است.

وی ادامه داد: اینکه انسان خود هدایت شده و در راستای هدایت دیگران به راه راست قدم بردارد، کار ارزشمندی است که قرب الهی را در پی دارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری طلاب را به خوب و با دقت درس خواندن توصیه کرد و افزود: دروس را به خوبی و با دقت بخوانید چرا که همچون نور وجود شما را روشن خواهد کرد تا شما نیز دیگران را از آن بهره مند سازید.

آیت الله قریشی با تبریک بعثت حضرت محمد(ص) خاطرنشان کرد: از مکاشفات پیامبر اکرم (ص) است که اعمال در روز قیامت خود را نشان می دهند و برانسان نمایان می شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری به مساله نبوت اشاره کرد و گفت: خداوند متعال به وسیله پیامبران راز آفرینش را بیان کرده  و راه درست را برای بشریت نشان داده است.

وی با اشاره به اینکه حضرت محمد(ص) آخرین پیامبر و قرآن، آخرین کتاب آسمانی است، اظهار کرد: حضرت محمد (ص) پیامبری است که هر سه روش وحی ازجمله مستقیم بر قلب پیامبران، شنیدن صدا و نازل شدن ملائکه به صورت انسان را تجربه کرده است.

گفتنی است، حوزه علمیه ریحانه الرسول (س) با قریب به ۷۰ نفر طلبه در سطح یک حوزه فعالیت دارد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.