با اجرای طرح حاضر غائب صورت می گیرد؛

تولید و انتشار محتوای ناب مهدوی توسط طلاب در فضای مجازی

تاریخ انتشار:
رئیس اداره تبلیغ مجازی: مبلغان مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با شرکت در طرح «غائب حاضر» به تولید و انتشار محتوای ناب مهدوی در فضای مجازی می پردازند.

حجت الاسلام وحید رضا ملکی رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  در گفتگو با خبرنگار بلاغ ضمن تاکید بر ضرورت بسط و گسترش فرهنگ انتظار توسط طلاب در عرصه فضای مجازی گفت: موضوعات محوری طرح «غائب حاضر» مهدی باوری، مهدی یاوری و مهدی ستیزی است.
وی به شرح موضوعات این طرح پرداخت و اظهار داشت: در مسئله مهدی باوری به فلسفه وجودی امام غائب، مهدی موجود و کارکرد باور مهدی پرداخته می شود و در مبحث مهدی یاوری محتواهایی در زمینه شاخصه های جامعه، خانواده و شخص در یاری امام زمان (عج) تولید خواهد شد.
حجت الاسلام ملکی همچنین به موضوع مهدی ستیزی که از جمله موضوعات این طرح است پرداخت و افزود: متاسفانه فرقه های انحرافی و مدعیان دروغین ارتباط با امام زمان(عج) حتی با نفوذ در میان برخی نخبگان فضای مسمومی در فرهنگ انتظار ایجاد کرده اند که ضروری است طلاب با پرداختن به آن و نقد این انحرافات جامعه را از پذیرش این افراد مصون بدارند.
رئیس اداره تبلیغ مجازی با اشاره به اهداء جوایزی به برگزیدگان این طرح عنوان کرد: علاوه بر اهداء جوایز به برگزیدگان از تولیدات و محتواهای منتشر شده در این طرح حمایت هایی صورت می گیرد.
لازم به ذکر است طرح «غائب حاضر» در دو بخش تولید و بازنشر محتوا توسط طلاب فعال در فضای مجازی اجرا می گردد که مهلت شرکت در بخش تولید آن از 2 تا 12 اردیبهشت ماه و مهلت بخش بازنشر گسترده محتواهای تولیدی از 7 تا 18 اردیبهشت ماه خواهد بود.
مبلغان مجازی دفتر تبلیغات اسلامی جهت کسب اطلاعات بیشتر به میزکار شخصی خود مراجعه نمایند.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.