حجت الاسلام روستا آزاد:

مجموعه های حوزوی پیشگام در حمایت از پیام رسان های داخلی هستند

تاریخ انتشار:
نشست حمایت از پیام رسان های داخلی با حضور دکتر امیر خوراکیان معاون مرکز ملی فضای مجازی و مدیران فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی در سالن همایش های غدیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ ، در نشست حمایت از پیام رسان های داخلی که با حضور دکتر امیر خوراکیان معاون مرکز ملی فضای مجازی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، اباذر جعفری، مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین و جمعی از مدیران فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی در مرکز همایش های غدیر برگزار شد، حجت الاسلام روستا آزاد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عرض خیر مقدم به حضار گفت: با توجه به نام گذاری سال 1397 توسط مقام معظم رهبری به سال «حمایت از کالای ایرانی» مجموعه های حوزوی از ابتدای سال پیشگام در این امر بوده اند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در جایی می فرماید: باید نسبت به کالاهای داخلی تعصب داشته باشیم. این تعصب در مراکز حوزوی مشهود و هویداست.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با لازم خواندن حمایت از پیام رسان های داخلی عنوان کرد: توقع می رود حمایت از پیام رسان های داخلی بیشتر شود. اگر روزی که تلگرام این گونه گسترده شد، مسئولین حمایت خود را از پیام رسان های داخلی بیشتر می کردند، این گونه تلگرام به یک دغدغه تبدیل نمی شد. هنوز حمایت های لازم صورت نگرفته اما نویدهای خوبی در راه است.

حجت الاسلام روستا آزاد حمایت از کانال های مقبول را یکی از راه های کمک به پیام رسان های داخلی دانست و اظهار داشت: برخی کانال ها و افراد فعال در فضای مجازی از محبوبیت و مقبولیت بالایی در میان مخاطبین برخوردارند. در صورتی که از این افراد حمایت شود، می تواند انگیزه ای برای کوچ مردم به پیام رسان های داخلی باشد. اخیرا آیت الله مکارم شیرازی فرمودند: اگر از پیام رسان های داخلی حمایت شود فیلترینگ تلگرام دیگر ضرورت ندارد.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.