به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم صورت می گیرد؛

بررسی نقش مبلغان در كاهش و مقابله با آسيبهای اجتماعی با حضور وزیر کشور

تاریخ انتشار:
مديركل امور تبليغی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبليغات اسلامي از برگزاری نشست «نقش مبلغان در كاهش و مقابله آسيب هاي اجتماعي » در روز 20 ارديبهشت ماه امسال با حضور وزير كشور خبر داد.
یحیی کمال

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال در گفت وگویی با اشاره به  فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه اعزام مبلغ اظهار کرد:  دفترتبلیغات اسلامی از نهادهایی است که مسؤولیت اعزام های عمده مبلغان به سراسر کشور را در مناسبت های مختلف به عهده دارد.
و
ی خاطرنشان کرد: امسال نیز این مرکز بر اساس رسالت و مأموریت خود اعزام ماه رمضان را برنامه ریزی کرده و ثبت نام اعزام گروههای تبلیغی از 29 فروردین و اعزام انفرادی مبلغان از9  اردیبهشت امسال شروع شده البته ثبت نام انفرادی مبلغان تا 25اردیبهشت امسال ادامه دارد.
مد
یرکل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از اعزام مبلغان ماه رمضان از 27 اردیبهشت تا 25 خرداد امسال خبر داد و افزود:  پیش از اعزام مبلغان پنج نشست تخصصی برگزار می شود که از جمله آنها سوژه های سخن با محوریت قرآن و رمضان و سوژه های سخن با محوریت امام علی)ع( و رمضان است.
و
ی خاطرنشان کرد: کارکرد دعا در سلامت اخلاق و روان و احکام و استفتائات رمضان از دیگر نشست های ویژه مبلغان ماه رمضان است.
حجت الاسلام
والمسلمین کمال عنوان کرد: نشست نقش مبلغان در کاهش و مقابله با آسیبهای اجتماعی روز پنجشنبه 20  اردیبهشت ماه از ساعت 9:30 تا 13 با حضور رحمانی فضلی )وزیر کشور ( و حجت الاسلام والمسلمین قرائتی )رییس ستاد اقامه نماز( در مرکز همایشهای غدیر برگزار می شود.
و
ی یادآور شد: اکنون مهلت ثبت نام گروههای تبلیغی به پایان رسیده و بیش از 180 گروه تبلیغی ثبت نام کردند که برای اعزام آماده می شوند.
مد
یرکل امور تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ره توشه ویژه مبلغان با موضوعات روز آماده شده و به مبلغان تحویل داده شده است، گفت: اهتمام به تفسیر قرآن و بیان احکام، تبیین اصل ولایت فقیه و اندیشه های امام خمینی(ره) از جمله مسائلی است که مبلغان باید به آن می پردازند.
و
ی یادآور شد: مبلغان به مباحث متناسب با شعار سال در زمینه حمایت از کالای ایرانی، سبک زندگی اسلامی و دشمن شناسی و راههای مقابله با آسیب های اجتماعی می پردازند و به اهمیت راهپیمایی با شکوه روز قدس تأکید می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین
کمال با بیان اینکه ظرفیت بیش از 7 هزارو500 نفر برای مبلغان ماه رمضان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اعزام مبلغان شاهد اثرات تربیتی و معنوی، ترویج اخلاق و معنویت و تعمیق باورهای دینی باشیم و جامعه عاری از آسیب های اجتماعی رقم بخورد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.