آیت الله العظمی نوری همدانی:

۱۳آبان نمایش وحدت در مقابل ظلم آمریکاست/ دلدادگان به آمریکا بیدار شوند

تاریخ انتشار:
حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: توقع داریم کسانی که دلداده آمریکا بودند و آنها را باور داشتند و اعتماد می کردند، بیدار شده و دیگر حتی زمزمه مذاکره با آنها را مطرح نکنند و تمام همت خود را صرف خدمت به مردم کنند.
آیت الله نوری همدانی

به گزارش بلاغ، به نقل از خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی،‌ امروز در دیدار جمعی از طلاب حوزه علمیه قم گفتند: آمریکا با بازگرداندن تحریم ها اوج  خباثت و دشمنی خود با ملت ایران را نشان داد.
این مرجع تقلید تصرح کردند: مقامات آمریکایی بدانند ان شاءالله ملت ایران با صبر و استقامت و اتکا به خدا و نیروی انسانی جوان و امکانات خود از این مرحله هم عبور خواهد کرد و یکبار دیگر آمریکا منفور ملت ایران خواهد شد.
معظم‌له وحدت و انسجام مسئولان و تبعیت از رهبری و مدیریت صحیح و تلاش شبانه روزی همراه با نظارت دقیق را راه برون رفت از مشکلات دانسته و افزودند: توقع داریم کسانی که دلداده آمریکا بودند و آنها را باور داشتن و اعتماد می‌کردند، بیدار شده و دیگر حتی زمزمه مذاکره با آنها را مطرح نکنند و تمام همت خود را صرف خدمت به مردم کنند چون یکبار دیگر اعتماد به آمریکا بی تردید خیانت به ملت ایران است و همه دیدیم هربار اعتماد به آنها موجب ضرر برای ملت بود.
حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر جلوگیری از فساد و نظارت دقیق بر بازار و برخورد با مفسدان در هر سطحی که باشد را خواستار شدند و افزودند: مدیریت ها و مسئولیت ها باید بر اساس شایسته سالاری یعنی تعهد و تخصص باشد تا مردم ببینند که مسئولان متخصص با تعهد دینی و انقلابی مشغول کار هستند و آن وقت است که ملت اعتماد شان بیشتر خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.