رئیس دفتر تبلیغات اسلامی:

دفتر تبلیغات برای تبلیغ در خارج از کشور برنامه دارد

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین واعظی با بیان این‌که آنچه در دفتر تبلیغات اسلامی تهیه می‌شود تولیدات نرم افزاری است، گفت: با وجود این‌که دفتر تبلیغات اسلامی نهادی داخلی می‌باشد با این حال برای تبلیغ در خارج از کشور نیز، تولید نرم افزارهای لازم را دارد.
حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی

به گزارش بلاغ به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی بعد از ظهر پنجشنبه در همایش خانواده بین‌الملل اسلامی گفت: هدف از برگزاری این همایش، آشنایی با ظرفیت‌ نهادهایی است که به نوعی در زمینه ترویج دین و معارف اسلامی در عرصه بین‌المللی فعالیت دارند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: آموزش تخصصی زبان‌های خارجی از جمله اقدامات این نهاد است که با هدف مهارت‌افزایی طلاب برای تبلیغات دینی خارج از کشور به آن پرداخته شده است.

وی با بیان این‌که دفتر تبلیغات اسلامی به دو شیوه ملی و بین‌المللی به جامعه اسلامی خدمت می‌کند گفت: با وجود اینکه دفتر تبلیغات اسلامی نهادی داخلی می‌باشد با این حال برای تبلیغ در خارج از کشور نیز توانایی تولید نرم افزارهای لازم را دارد.

وی اظهار داشت: این کار نرم افزاری سه ضلع اصلی: آموزشی، پژوهش و تعاملات تبلیغی دارد که در ضلع آموزشی، دفتر تبلیغات قدیمی ترین نهاد است.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی تاکید کرد: تبلیغ از دیگر برنامه‌هایی است که از سوی این نهاد دنبال می‌شود و سعی شده است به مقوله تبلیغ دین بیش از پیش توجه شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ادامه به راه‌اندازی پایگاه اینترنتی به زبان انگلیسی اشاره کرد و گفت: این سایت می‌تواند منبع فکری مناسبی برای پژوهشگران دینی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی افزود: داده‌های سایت‌هایی مانند مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در سایت چند منظوره‌ای ترجمه می‌شود که در حال طراحی است و یا این‌که مثل مرکز ملی پاسخگویی، طلابی به زبان‌های زنده دنیا آموزش دیده‌اند تا با زبان‌های مختلف به طور زنده پاسخگوی سوالات دینی باشند./*

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.