ویژه مبلغان طرح تابستان و کلیه مربیان کودک و نوجوان برگزار می گردد؛

سومین کارگاه حضوری بازی و مسابقات معارفی

تاریخ انتشار:
مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با هدف ارتقاء سطح علمی و روشی مبلغان طرح تابستان و کلیه مربیان کودک و نوجوان، «سومین کارگاه حضوری بازی و مسابقات معارفی» را برگزار می نماید.
سومین کارگاه حضوری بازی و مسابقات معارفی

به گزارش خبرنگار بلاغ، مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با هدف ارتقاء سطح علمی و روشی مبلغان طرح تابستان و کلیه مربیان کودک و نوجوان، «سومین کارگاه حضوری بازی و مسابقات معارفی» را برگزار می کند.

گفتنی است این کارگاه که در برگیرنده آموزش عملی بیش از 50 بازی کودکان و نوجوانان توسط حجت الاسلام والمسلمین علیرضا افشاری مقدم (مولف کتاب بازی و مسابقات معارفی) در طی یک روز با موضوع بازی‌های خانگی و سنتی به مدت 4 ساعت برگزار خواهد گردید.

از مزایا شرکت در کارگاه مذکور می توان به موضوعات «صدور گواهینامه معتبر»، «آشنایی تئوری و عملی با 50 بازی ویژه کودکان و نوجوانان» و «معرفی کتاب و کانال‌های مفید بازی کودکان و نوجوانان» اشاره نمود.

لازم به ذکر است شروع سومین کارگاه حضوری بازی و مسابقات معارفی پنجشنبه 18 خرداد 1402 از ساعت 8 الی 12 بوده و علاقمندان جهت ثبت نام می توانند تا پایان روز 16 خرداد 1402 اقدام کنند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.