برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم با استفاده از طرح‌های گرافیکی جذاب

تاریخ انتشار:
طرح دات آی آر مرجع دانلود طرح لایه باز میلادت پیامبر اکرم و امام صادق
برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم با استفاده از طرح‌های گرافیکی جذاب

میلاد پیامبر یا عید مولود سالروز ولادت پیامبر اسلام، محمد بن عبدالله است و یکی از اعیاد بزرگ اسلامی است. تاریخ ولادت پیامبر اکرم به روایت اهل سنت 12 ربیع الاول و به روایت شیعیان 17 ربیع الاول تعیین شده است. به منظور حفظ اتحاد بین مسلمانان سنی و شیعه، هر دو تاریخ در تقویم ثبت شده است و حدفاصل آن را هفته وحدت نام گذاری کرده‌اند و مسلمانان یک هفته را به گرامیداشت پیامبر اسلام و جشن و شادی می‌پردازند. خیابان‌ها را آذین می‌بندند و صدقات و خیرات می‌نمایند. جشن میلاد پیامبر (ص) به مراسم‌هایی اشاره دارد که در سالروز ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) برگزار می‌گردد. به منظور برگزاری مراسم گرامیداشت پیامبر اکرم انواع بنر میلاد پیامبر و پوستر اطلاعیه ولادت پیامبر اکرم در مکان‌های مختلف شهر به ویژه مکان‌های مذهبی نصب می‌گردد. همچنین مردم در شبکه‌های اجتماعی این روز را به یکدیگر تبریک می‌گویند. ولادت امام جعفر صادق نیز با ولادت حضرت محمد مقارن شده است. در این مطلب در خصوص استفاده از طرح‌های لایه باز گرافیکی و جذاب برای گرامیداشت حضرت محمد (ص) و امام صادق و برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم جشن ولادت حضرت محمد صحبت می‌کنیم. 

معرفی طرح‌های لایه باز میلاد پیامبر اکرم و امام جعفر صادق
شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که طرح لایه باز ولادت پیامبر اکرم چیست و چگونه قابل استفاده است؟ طرح گرافیکی میلاد پیامبر بصورت کاملا لایه باز و در زمینه شاد و جذاب با تایپوگرافی بسیار زیبای محمد رسول الله و در زمینه با تصاویری از مسجد النبی و قبرستان بقیع مناسب برای ولادت پیامبر و امام صادق با سایز گوناگون، با کیفیت عالی و با پسوند psd توسط شرکت‌های مختلف طراحی ‌می‌شود. این طرح‌های گرافیکی در اینترنت و بر روی سایت‌های مختلف آماده دانلود می‌باشند. شما به راحتی می‌توانید این طرح را در نرم افزار فتوشاپ ویرایش نمایید. طرح لایه باز میلاد پیامبر و امام صادق شامل طرح بنر میلاد پیامبر، پوستر خام ولادت پیامبر، طرح ترکیبی بنر ولادت پیامبر و امام صادق، طرح اطلاعیه ولادت پیامبر، تراکت خام ولادت پیامبر و امام صادق می‌باشد. فایل لایه باز ولادت پیامبر و امام صادق به صورتی طراحی شده است که به راحتی می‌توان در چیدمان، متن و نوشته‌های طرح، رنگبندی قالب و پس زمینه تغییرات دلخواه را اعمال کرد. طرح بصورت لایه باز طراحی شده است که می توانید این طرح لایه باز را برای سایر مناسبت ها شخصی سازی و استفاده کنید. سایت طرح دات آی آر یکی از سایت های معتبر در زمینه دانلود طرح لایه باز ولادت پیامبر اکرم جهت دانلود و طراحی بنر ولادت پیامبر و امام صادق در ابعاد مختلف مانند پوستر، پلکارد، بنر پشت منبری جشن میلاد پیامبر، بیلبورد و ... می‌باشد. 

نمونه طرح ها و عکس نوشته های گرامیداشت ولادت حضرت محمد و امام صادق
در این بخش نمونه‌هایی از جدیدترین عکس نوشته‌های ولادت پیامبر و امام صادق را برای شما جمع‌آوری نموده‌ایم. کلیه عکس های تبریک و گرامیداشت میلاد حضرت محمد توسط تیم حرفه‌ای مجموعه طرح دات آی آر با کیفیت عالی و با فرمت psd  طراحی شده‌اند. از این طرح‌ها علاوه بر طراحی و چاپ بنر میلاد پیامبر و بنر پشت سن مراسم جشن میلاد حضرت محمد در شبکه‌های اجتماعی نیز استفاده نمایید. شما می‌توانید جهت مشاده مجموعه کامل طرح‌های گرافیکی و لایه باز مناسبت‌های مختلف به سایت طرح دات آی آر به نشانی اینترنتی tarh.ir مراجعه کنید.


نمونه طرح بنر پشت منبر جشن ولادت پیامبر و امام صادق


دانلود طرح پلاکارد تبریک ولادت حضرت محمد و امام جعفر صادق


نمونه طرح پوستر خام ولادت پیامبر و امام صادق


نمونه طرح استند ایستاده ولادت پیامبر اکرم


نمونه طرح بنر میلاد پیامبر اکرم و امام صادق


در بنر میلاد حضرت محمد و امام صادق


طرح پوستر گرامیداشت پیامبر اکرم


طرح پوستر لایه باز ولادت پیامبر اکرم و امام صادق

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.