به همت مرکز آموزش های کاربردی برگزار می گردد؛

دوره آموزشی «تربیت مربی ولایت فقیه»

تاریخ انتشار:
مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری اداره آموزش های آزاد دانشگاه باقرالعلوم(ع) و با نظارت قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران، دوره آموزشی «تربیت مربی ولایت فقیه» را برگزار می‌کند.
دوره آموزشی «تربیت مربی ولایت فقیه»

به گزارش خبرنگار بلاغ، مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری  اداره آموزش های آزاد دانشگاه باقرالعلوم(ع) و با نظارت قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران، دوره آموزشی «تربیت مربی ولایت فقیه» را برگزار می‌کند.

گفتنی است از شرایط داوطلبین این دوره آموزشی می توان به «ویژه طلاب برادر»، «اشتغال به سطح چهار»، «مبلغان نخبه»  و «قـبولـی در مصـاحـبه» اشاره کرد.

شایان ذکر است «بهره مندی از اساتید مبرز حوزه و دانشگاه»، «تشـکیل پــرونـده تـبلیغ تــخـصـصی» و «پرداخت پژوهانه» از جمله مزایای دوره آموزشی  «تربیت مربی ولایت فقیه» می باشد.

لازم به ذکر است دوره مذکور به صورت حضوری و با حضور اساتید توانمند حجج الاسلام نجف لک زایی، احمد رهدار، محمد جواد ارسطا و جوان آراسته برگزار خواهد گردید.

شروع دوره مذکور از آذر ماه 1402،روزهای فرد ساعت 15 الی 19 بوده و علاقه مندان جهت شرکت در آن می توانند تا تاریخ 15 آبان ماه 1402 نسبت به ثبت نام، از طریق از طریق مراجعه به تارنمای مرکز آموزش های کاربردی به نشانی el.balagh.ir  اقدام نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.