نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بیان کرد:

نقش آفرینی دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه های مختلف

تاریخ انتشار:
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی نهال مبارکی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور حضرت امام(ره) تاسیس و الحمدلله امروز بالنده تر از همیشه در عرصه های گوناگون فرهنگی و تبلیغی با توجه به ظرفیت های مختلفی که دارد توانسته است نقش بسزایی داشته است.
نقش آفرینی دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه های مختلف

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال رئیس اداره تعاملات و همکاری های معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به منظور ایجاد همکاری مشترک فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و محتوایی، با حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در محل این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور اظهار داشت: با شناختی کاملی که از دفتر تبلیغات اسلامی دارم این مجموعه نهال مبارکی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحت عنوان دفتر تبلیغات اسلامی به دستور حضرت امام(ره) تاسیس و الحمدلله امروز بالنده تر از همیشه در عرصه های گوناگون فرهنگی و تبلیغی با توجه به ظرفیت های مختلفی که دارد توانسته است نقش بسزایی داشته است.

وی در ادامه به بیان تفاوت وزارت دفاع با سایر نهادها پرداخت و افزود: تفاوتی که وزارت دفاع نسبت به سایر نیروهای مسلح دارد این است که این مجموعه هم برخوردار از مخاطبین مختلف و هم دارای کارکردهای متنوع است. ما در این وزارتخانه دانشمندانی مثل شهید فخری زاده ها را داریم هم متخصصین، صنعتگران و صاحبان فکر واندیشه که در حوزه اقتدار و تولید جنگ افزار کارشان ابداعی است. این مجموعه دارای روحانیونی است که با مدرک حداقل سطح 3 حوزه و دارای مدرک دانشگاهی و دارای مهارت های مورد نیاز این وزارت خانه مشغول به فعالیت هستند که در بخش جذب و توانمندسازی این عزیزان نیازمند همکاری دفتر تبلیغات اسلامی می باشیم. 

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع  گفت: بخش دیگر مخاطبین ما کارکنان و خانواده های آنان هستند که در شهرک های این وزارتخانه مانند شهرک شهید رجایی، باهنر، چمران و فکوری سکونت دارند. در هر شهرک 6 الی 7 هزار نفر جمعیت دارد. بخش دیگر مخاطبان ما دانش آموزان و جوانان بوده که هدایت و تربیت آنها برای ما بسیار مهم است. از ظرفیت های دیگر این وزارتخانه مساجد ما هستند که در طول سال فعال بوده و برای پوشش دهی بیشتر مخاطبان مساجد حضور مبلغان آموزش دیده در این عرصه یک امر ضروروی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور با اشاره به  فعالیت های فرهنگی و تربیتی و ضرورت مقابله با آسیب ها در وزارت دفاع اظهار داشت: ما جهت فعالیت های موثر فرهنگی وتربیتی برای مخاطبان وزارت دفاع نیازمند تولید محتوا متناسب با مخاطبین مختلف و نیازهای آنها با رویکرد مسئله محوری ونقطه زنی می باشیم.

وی در ادامه افزود: مراکز مشاوره وزارت دفاع که بخشی از مشاوران آن غیر روحانی هستند وظیفه رصد آسیب ها و همچنین درمان آسیب ها را بر عهده دارند، دفتر تبلیغات اسلامی می تواند کمک شایانی نسبت به ارتقا و گسترش این امر داشته باشد.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بیان کرد: این وزارتخانه آماده است جهت تعامل و همکاری هرچه بیشتر با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آینده نزدیک جلساتی با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و معاونان این نهاد انقلابی برگزار و از ظرفیت های مختلف آن بهره مند گردد.

گفتنی است در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین کمال رئیس اداره تعاملات و همکاری های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص همکاری دفتر تبلیغات اسلامی در جهت همکاری در تولید محتوای لازم برای مخاطبین مختلف وزارت دفاع و همچنین توانمند سازی مشاورین مراکز مشاوره وزارت دفاع و روحانیون شاغل در این وزارتخانه و نیز همکاری در حوزه پاسخگویی به سوالات دینی، اعلام آمادگی کرد و در خصوص سفر حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور نماینده محترم ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به قم از ایشان در دفتر تبلیغات اسلامی جهت امضای تفاهمنامه همکاری های مشترک دعوت به عمل آورد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.