به همت گروه تولید و محتوا

کتاب «سیره خانوادگی شهدای روحانیت» روانه بازار شد

تاریخ انتشار:
گروه تولید و محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم کتاب «سیره خانوادگی شهدای روحانیت» را منتشر کرد.
کتاب «سیره خانوادگی شهدای روحانیت»

به گزارش خبرنگار بلاغ، کتاب «سیره خانوادگی شهدای روحانیت» به همت گروه تولید و محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر گردید.

شهادت‌طلبی محصول ذاتی انقلاب ماست. مبارک‌ترین ثمرۀ خون شهیدان ما احساس عزت و افتخاری است که هم‌اکنون از سینه‌های داغدیدۀ همۀ حق‌جویان عالم می‌تراود. شهادت ارزش احیاشدۀ انقلاب اسلامی ماست و پاس‌داشتن آن مهم‌ترین تعهد انقلابی ما. میزان محبت و علاقه به شهیدان، معیار و میزانی است برای حرکت در خطی که با خون هموار شده است. 

گفتنی است کتاب «سیره خانوادگی شهدای روحانیت» به قلم محمدباقر نادم در قالب 5 فصل؛ «آداب ازدواج آسان»، «شیوه رفتار با همسر»، «آداب فرزندپروری»، «آداب و شیوههای تعامل و مدارا با اعضای خانواده» و «احترام و نیکی به والدین» و در 207 صفحه تألیف شده است.

برشی از اثر

(فصل دوم؛ شیوه رفتار با همسر، حسن و خلق و شوخ طبعی)

در احوالات علمای بزرگی همچون شهید محراب آیت‌الله دستغیب آمده است ایشان همواره با مردم و اهل خانۀ خود با خوش‌رویی و اخلاق نیکو برخورد می‌کردند. آن سالک پرهیزکار حتی برای بیدارکردن فرزندانش برای نماز هم تندی نمی‌کرد و با رأفت و مهربانی با آنها رفتار می‌کرد. دختر این شهید محراب دربارۀ برخورد بامحبت و نرم‌خویی پدرش می‌گوید: «وقتی می‌خواست ما را برای نماز صبح از خواب بیدار کند، ابتدا در می‌زد؛ من خیلی زود بیدار می‌شدم. با این عنوان زیبا مرا صدا می‌زد: خانم بهشتی! دختر بهشتی! وقت نماز است. پاشو بابا». 

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی مؤسسه بوستان کتاب به آدرس اینجا مراجعه کنند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.