معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی

خدمت رسانی به خانواده کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی را توفیقی از جانب خدا می دانیم

تاریخ انتشار:
معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد: به همان میزان که مشکلات و نیازهای کارمند مورد توجه ما بوده به همان مقدار مشکلات و دغدغه های خانواده او نیز مورد توجه همکاران ما در این معاونت بوده و تلاش در این عرصه در جهت رفع نیاز های آنان را یک توفیق و نعمت از جانب خدا می دانیم.
معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر ثنائی معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جلسه نشست صمیمی کارکنان معاونت فرهنگی و تبلیغی اظهار داشت: پرتکرارترین واژه در ادبیات سازمانی، «سرمایه انسانی» است. دهه چهل شمسی نگاه به کارکنان و کارمندان یک نگاه با عنوان نیروی انسانی بوده است، این نگاه در دهه های 60 و 70 به واژه «منابع انسانی» تغیرر پیدا کرد. هم اکنون کارمند در یک سازمان به عنوان یک «سرمایه انسانی» تلقی می شود.

وی در ادامه نیروی یک سازمان را یکی از سرمایه های آن سازمان بر شمرد و افزود: کارمندی که در روز اول وارد بر سازمان می شود دارای چابکی و خلاقیت هایی است که در طول خدمت از لحاظ علمی، تجربی و مهارتی رشد قابل توجهی را دارد، لذا برای آن سازمان یک سرمایه محسوب می شود در نتیجه سازمان در نیمه دوم خدمت او در  در لایه های تصمیم گیری و تصمیم سازی، بهره مند می شود.

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفترتبلیغات اسلامی گفت: برای اینکه نگاه به نیرو و کارمند در سازمان ها به سمت جذب و رشد سرمایه برود، اولین اقدام تغییر نام از منابع انسانی به سرمایه انسانی می باشد. که این تغییر نام، تغییر نگاه مدیران ارشد را به کارمند داشته و موجب تصویب آیین نامه ها و بخش نامه ها متناسب با این دیدگاه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین ثنائی در بخش دیگر مطالب خود توجه به خانواده های کارکنان را از موضوعات مهم در معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفترتبلیغات اسلامی برشمرد و اظهار داشت: به همان میزان که مشکلات و نیازهای کارمند مورد توجه ما بوده به همان مقدار مشکلات و دغدغه های خانواده او نیز مورد توجه همکاران ما در این معاونت بوده و تلاش در این عرصه در جهت رفع نیاز های آنان را یک توفیق و نعمت از جانب خدا می دانیم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.