با همت اداره تعاملات و همکاری های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

زمینه های همکاری بین دفتر تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) افزایش می یابد

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین کمال رئیس اداره تعاملات و همکاری های معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به منظور بررسی زمینه های همکاری مشترک فرهنگی وتبلیغی بین دفتر تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با مدیرکل کمیته امداد استان قم دیدار و گفتگو کرد. 
زمینه های همکاری بین دفتر تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال رئیس اداره تعاملات و همکاری های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با هدف بررسی زمینه ها و ظرفیت های همکاری مشترک فرهنگی و تبلیغی با حجت الاسلام والمسلمین مهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم دیدار و گفتگو کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین کمال در ابتدای مطالب خود اظهار داشت: همکاری فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با کمیته امداد امام خمینی (ره) بسیار پر اهمیت و ضروری می باشد.

وی در ادامه با اشاره به وجود آسیب های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اعتقادی در جامعه از جمله جامعه هدف کمیته امداد امام، بیان کرد: گسترش آسیب های اجتماعی و اعتقادی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مخالف نظام، ضرورت مقابله با آن و تقویت باورهای دینی و پاسخ به شبهات رو به گسترش جامعه بویژه مددجویان کمیته امداد را دو چندان می کند.

رئیس اداره تعاملات و همکاری ها ضمن بیان ظرفیت های مختلف فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: کمیته امداد می تواند با امضای تفاهمنامه همکاری فرهنگی و تبلیغی مشترک بین دو مجموعه، از ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی از جمله مرکزآموزش های کاربردی، تبلیغ تخصصی، مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی و نیز معاونت فضای مجازی به صورت هدفمند در طول سال بهره مند گردد.

گفتنی است در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، ضمن قدردانی از حضور نمایندگان دفتر تبلیغات اسلامی در کمیته امداد، این مجموعه را نهادی پر برکت و مبارک دانست و اظهار داشت:  فرمایش امام خمینی و مقام معظم رهبری در رابطه با دفتر تبلیغات اسلامی شاهدی بر عملکرد تاثیر گذار آن طی سالهای گذشته می باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه مطالب خود با اشاره به وجود 21 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد در استان قم، بیان کرد: این تعداد خانوار جمعیتی قریب به 50 هزار نفر را تشکیل می دهد که شامل زنان بی سرپرست و فرزندان آنها می باشد که ما جهت مقابله با آسیب های اجتماعی وتقویت مبانی دینی و معرفتی و تربیتی این خانواده ها نیازمند همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی و بهره گیری از ظرفیت های گسترده فرهنگی تبلیغی آن هستیم .

حجت الاسلام والمسلمین مهری گفت: این همکاری ها می تواند در سه حوزه «موضوعات فرهنگی شامل مباحث دینی، اخلاقی، تربیتی، معرفتی و مقابله با آسیب های اجتماعی»، « بخش  کسب و کار و اشتغال در بین مددجویان و ایجاد انگیزه در بین آنان» و «گسترش فرهنگ صدقات در جامعه» صورت پذیرد.

وی اظهار داشت: جهت سرعت بخشی به ایجاد همکاری مشترک و تعیین موضوعات و مصادیق همکاری ضروری است کمیته مشترکی با حضور روسا و مدیران اجرایی دو دستگاه در اولین فرصت تشکیل تا زمینه تدوین و امضای تفاهمنامه  و اجرایی سازی همکاری را فراهم نمایند.

شایان ذکر است در ادامه این دیدار قربان زاده سرپرست تعاملات معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی نیز ضمن بیان ظرفیت های قابل ارائه معاونت فضای مجازی به کمیته امداد استان قم، جهت در اختیار قرار دادن ظرفیت های گسترده فرهنگی و تبلیغی این معاونت اعلام آمادگی کرد.

زمینه های همکاری بین دفتر تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) افزایش می یابد

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.