رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی خبر داد؛

دوره «تربیت مربی نقد فرق انحرافی با اولویت فرقه ضاله بهاییت» برگزار می شود

تاریخ انتشار:
علیزاده موسوی گفت: به همت مرکز آموزش های کاربردی دوره «تربیت مربی نقد فرق انحرافی با اولویت فرقه ضاله بهاییت» در مرکز استانهای فارس و اصفهان برگزار می شود.
دوره «تربیت مربی نقد فرق انحرافی با اولویت فرقه ضاله بهاییت» برگزار می شود. 

به گزارش خبرنگار بلاغ، سیدمحمد علیزاده موسوی رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری دوره «تربیت مربی نقد فرق انحرافی با اولویت فرقه ضاله بهاییت» در مرکز استانهای فارس و اصفهان خبر داد.

رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی اظهار داشت: بر اساس اسناد راهبردی دفترتبلیغات اسلامی، ارتقای مهارت‌های تبلیغی طلاب و عناصر مؤثر فرهنگی بر اساس مأموریت‌های مصوب، ارائه آموزش‌های تخصصی در خصوص فرق، ادیان، مذاهب و جریانات انحرافی و نقد آن‌ها، ارتقاء آگاهی‌های فرهنگی ـ سیاسی اجتماعی طلاب، ارتقاء سطح دانش‌ عمومی و کاربردی مبلغان، بررسی و شناسایی نیازها و اولویت‌های آموزشی بر اساس نیازسنجی و آسیب‌شناسی در زمره ماموریت های مرکز آموزشهای کاربردی است. 

علیزاده موسوی افزود: دو استان آسیب پذیر در حوزه فعالیت جریان های انحرافی در کشور استان فارس و استان اصفهان بوده، در همین راستا و با هماهنگی نهاد های فرهنگی و امنیتی این دو استان، مقابله با فرقه ضاله بهاییت اولویت تشخیص داده شد و با دستور معاون محترم فرهنگی و تبلیغی، طراحی و برنامه ریزی دوره تربیت مربی نقد فرقه ضاله بهاییت در دستور کار قرار گرفت و بعد از ثبت نام و مصاحبه و گزینش فراگیران و همچنین تعیین مدیر علمی و سرفصل های ناظر به فعالیت فرقه در هر منطقه سه جلسه در دی و بهمن ماه سال جاری برگزار گردید.

وی گفت: این دوره در 12 هفته و 140 ساعت آموزشی طراحی شده که با استفاده از اساتید خبره در این موضوع، در دو ماهه پایان سال و نیمه اول سال آینده پیگیری و اجرا می شود.

دیدگاه‌ها

سعیده خسروی 11:12 - 1402/12/13

مطالب بسیار زیبا و جذاب و ارزشمندی ارائه دادن

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.