حجت الاسلام و المسلمین طبسی:

اعتقاد به منجی نقطه اشتراک تمام مذاهب و ادیان/ وهابیت عامل اجرایی آمریکا برای ریشه‌کنی اسلام است

تاریخ انتشار:
به طور کلی اعتقاد به مهدویت نقطه اشتراک میان تمام مذاهب و منجی نقطه اشتراک میان تمام ادیان است. ولی پذیرش آن‌ها چیزی بر اعتقادات ما نمی‌افزاید و عدم پذیرش آن‌ها نیز چیزی از اعتقادات ما کم نمی‌کند؛ چرا که ما منابع و مصادق خاص خود را داریم.
طبسی

وهابیون که از مغرض‌ ترین افراد نسبت به اهل‌بیت(علیهم السلام) به ویژه امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستند چند سالی ست که با صرف هزینه‌ های کلان به دنبال جوسازی و دروغ پراکنی علیه ائمه اطهار(علیهم السلام) و عقاید شیعه هستند.

 

آن‌‌ ها روایات جعلی مختلفی را در برنامه‌ های ماهواره‌ ای علیه صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بیان کرده و با این‌ کار به دنبال اهداف خبیثانه‌ ای همانند «بد بین کردن مردم نسبت به صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)» و «جلوگیری از گرایش دیگران به تشیع» و ده‌ ها مورد دیگر هستند.

 

به گزارش بلاغ به نقل از رسا، حجت‌ الاسلام و المسلمین نجم‌ الدین طبسی متولد 1334 هجری شمسی شهر نجف اشرف هستند که در سال  1391 هجری قمری وارد حوزه علمیه این شهر می‌ شود. ایشان در دوره مقدمات، سطح و خارج از محضر اساتید برجسته‌ ای همانند حضرات آیات وحید خراسانی، میرزا جواد تبریزی، فاضل لنکرانی، کوکبی، سید محمدرضا گلپایگانی، جوادی آملی، نوری همدانی، جعفر سبحانی محمدرضا طبسی نجفی، مدرس افغانی، شیخ علی‌پناه اشتهاردی، فاضل هرندی، سید علی محقق داماد و حرم پناهی و شیخ یحیی انصاری بهره می‌برد.

 

تخصص در فقه، اصول، تفسیر، کلام، حدیث تطبیقی و تدریس در مراکز و مدارس دینی و دانشگاه‌ های مختلف در سطوح گوناگون تنها بخشی از فعالیت‌ های علمی و پژوهشی استاد است.

 

 

دیدگاه ادیان مختلف درباره منجی چیست؟

 

مسأله منجی نقطه اشتراک میان همه ادیان و مذاهب است، این موضوع اختصاص به شیعه ندارد، ولی تشیع به نوعی نظر ها را بسیار پررنگ متوجه هدف یعنی «مهدویت» کرده است. مهدویت تشیع پر رنگ و بدون غبار و مه آلودی است.

 

در جلد نخست کتاب «معجم المهدی» قریب به 100 صفحه مطلب درباره بشارات ادیان و کتب آسمانی ـ عهد عتیق و جدید ـ درباره منجی بیان شده است. حتی در این کتاب مطالبی از کتاب‌ های هندو ها و زرتشتیان نیز درباره منجی بیان شده است. برای نمونه در قسمتی از کتاب «معجم المهدی» به نقل از کتاب زرتشت آمده است «فردی از سرزمین تازی (عرب) و از فرزندان هاشم با نیرو های بسیار قیام می‌ کند که بر دین جدش است، سپس به سمت ایران حرکت می‌ کند، آن‌ جا را آباد می‌ کند و زمین را پر از عدل‌ و داد می‌ کند. از نمونه‌ های عدلش این است که گرگ و میش در کنار یکدیگر آب می‌ خورند ـ یعنی امنیت فراهم می‌ شود ـ جمعیت در دنیا زیاد می‌ شود، عمر ها طولانی می‌ شود، به گونه‌ ای که یک فرد بلاواسطه از نسل خود 50 دختر و پسر را می‌ بیند.» نظیر مطالب کتاب زرتشتیان در کتب عهد عتیق و جدید و کتاب هندو ها نیز بیان شده است.

 

البته ما نمی‌ خواهیم عقیده خودمان را مرتبط با این‌ ها(یهودیان، مسیحیان، زرتشتیان و هندو ها) کنیم. این‌ ها چه بگویند و چه نگویند مهدویت از نظر ما یکی از اصول اعتقادی است، اگر این‌ ها مطلبی را می‌ گویند به عنوان حجت برای خودشان است، ولی اگر نگویند نیز چیزی از اعتقادات و باور های ما کم نمی‌ شود.

 

دیدگاه مذاهب مختلف به ویژه اهل‌سنت درباره مهدویت چیست؟

 

در مذاهب مختلف ـ مذهب اهل‌ سنت ـ به ویژه مذهب اهل حدیث‌ روایات فراوانی درباره مهدویت بیان شده است، در جلد هفت کتاب «معجم الاحادیث» روایات مربوط به امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بیان شده که بسیاری از آن‌ ها به نقل از کتاب‌ های قدیمی اهل‌ سنت همانند کتاب «فتن بن حماد ـ متوفای 299 ه.ق»، «مصنف بن ابی‌ شعیب ـ متوفای 234 ه.ق»، «ابو داوود متوفای 279 ه.ق»، «مسند احمد  متوفای 240 ه.ق» است. برخی از این‌ کتاب‌ ها پیش از ولادت حضرت حجت(عجل الله تعالی فرجه الشریف) تألیف و نویسندگان آن درباره حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) قلم فرسایی کرده‌ اند.

 

به طور کلی اعتقاد به مهدویت نقطه اشتراک میان تمام مذاهب و منجی نقطه اشتراک میان تمام ادیان است. ولی باز هم تأکید می‌ کنم پذیرش آن‌ ها چیزی بر اعتقادات ما نمی‌ افزاید و عدم پذیرش آن‌ ها نیز چیزی از اعتقادات ما کم نمی‌ کند؛ چرا که ما منابع و مصادق خاص خود را داریم، پذیرش آن‌ ها حجت برخودشان است.

 

اختلاف میان مذاهب مختلف درباره مهدویت چیست؟

 

نقطه اختلاف مسأله ولادت ایشان است. اختلاف میان پیروان مکتب اهل‌بیت(علیهم السلام) و پیروان مکتب خلفا بر سر این موضوع است که حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) پیش از ظهور به دنیا می‌ آیند و یا دفعتا ظاهر می‌ شوند. عقیده تمام شیعه این است که امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اکنون در قید حیات هستند، چرا که بر اساس روایت خود اهل سنت زمین از حجت خدا خالی نمی‌ شود. روایتی که می‌ فرماید «مَنْ ماتَ وَلَمْ یَعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ ماتَ مَیْتَةً جاهِلِیَّةً؛ هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است»، پس باید امام زمانی باشد تا اگر فرد او را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده باشد.

 

حال پرسش این است که آیا این امام زمان ملک سلمان جلاد و آدمکش که در ماه حرام هزاران مسلمان را قتل عام می‌ کند است؟ آیا ابوبکر البغدادی است که می‌ گوید من کاری به یهود ندارم و مسؤولیت من کشتار مسلمانان است. آیا صدام، قذافی و یا حاکمان کشور های خلیج فارس هستند. این‌ ها که حتی در حد یک کارمند نیز نیستند، آیا اگر فرد این‌ ها را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است؟ این‌‌ ها خود جاهل هستند و در جهالت به سر می‌ برند. مصادیق تام جاهلیت مدرنی که رهبر معظم انقلاب فرمودند خود این افراد هستند، حال اگر ما این‌ ها را نشناسیم به مرگ جاهلیت مرده‌ ایم؟! مسلما این‌ گونه نیست. پس باید انسان کامل و «داعی الی الله» باشد که اگر فرد او را نشناسد و بمیرد به مرگ جاهلیت مرده باشد و آن انسان کامل فردی جز امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) نیست.

 

در روایت آمده «اِنی تارِکٌ فیکُمُ الثَقَلَین،کِتابَ اللهِ و عِترَتی (اهلِ بَیتی) وَ اِنَّهما لَن یَفتَرِقا حَتّی یَرِدا علَیَّ الحَوض؛ همانا من بین شما دو چیز گرانبها از خود برجای می‌ گذارم، کتاب خدا و اهل بیت خود را و همانا این دو هرگز از هم جدا نمی‌ گردند تا در کنار حوض (چشمه کوثر) بر من وارد شوند.» باید امام زمانی باشد که «لن یفترقا» صدق کند، چرا که اگر امام زمان نباشد باید بگوییم «افترقا».

 

آیا همه اهل‌ سنت به متولد نشدن امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اعتقاد دارند؟ دلایل شیعه برای به دنیا آمدن حضرت حجت(عجل الله تعالی فرجه الشریف) چیست؟

 

شیعه با دلیل اثبات می‌ کند که امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به دنیا آمده و هم‌ اکنون نیز در قید حیات هستند. حتی در این مسأله عده‌ای از اهل‌ سنت با ما هم عقیده هستند، یعنی به گونه‌ ای نیست که همه اهل‌ سنت ولادت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را منکر باشند، بلکه عده زیادی از آن‌ ها ولادت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را قبول دارند. برای نمونه گنجی شافعی صاحب کتاب «البیان» که فردی سنی است و در سال 658 ه.ق قمری به دست سلفی‌ ها کشته شد، در باب بیست و پنجم(فی اثبات أن المهدی حی) کتابش به همراه ادله تصریح می‌ کند «امام زمان زنده هستند»، در مقدمه کتاب نیز نام 100 تن از اساتید خود را بیان می‌ کند که حتی یک نفرشان شیعه نیستند.

 

به گونه‌ ای نیست که بگوییم هر فردی ولادت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را قبول دارد، شیعه است؛ البته سلفی‌ ها می‌ خواهند چنین القایی را به وجود آورند و بگویند ناقل فضایل اهل‌ بیت(علیهم السلام) و معتقد به ولادت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) تنها شیعیان هستند. این‌ ها گویی تنها سنی را مغرض اهل‌بیت(علیهم السلام) می‌ دانند؛ در حالی که این‌ گونه نیست و خودشان مغرض هستند. افرادی از اهل سنت «رد شمس»، «ایمان آوردن امیرمؤمنان(علیه السلام) به عنوان نخستین مسلمان و برتری ایشان نسبت به سایرین» و «به دنیا آمدن امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)» را قبول دارند.

 

استاد علمای اهل‌سنت معتقد به ولادت امام زمان(عج) چند تن هستند؟

آقای نوری ـ متوفای 1320 ه.ق ـ در کتاب «کشف الاستار» لیستی از علمای اهل سنت معتقد به ولادت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را بیان می‌ کند که شمار آن‌ ها به 40 نفر می‌ رسد، مرحوم پدر ما نیز در کتاب «الشیعه و الرجعة» اسامی 20 نفر از علما را بر این تعداد می‌ افزاید.

 

آقای نصیبی قرشی صاحب کتاب « مطالب السئول» ـ متوفای 582 ه.ق ـ اعتراف به ولادت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) کرده و اشعاری در مدح حضرت حجت(عجل الله تعالی فرجه الشریف) نقل می‌ کند. آقای محمد بن یوسف در کتاب «فصول المهمه»، شعرانی در کتاب «یواقیت»، جامعی در کتاب «شرح الکافیه» و تعداد دیگری از علمای اهل سنت در کتاب‌های خود به ولادت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اعتراف می‌ کنند.

 

آقای سید جمال محدث صاحب کتاب «روضه الاحباب» که فردی سنی است در ابیاتی درباره امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) می‌ گوید «بیا ای امام هدایت شعار، که بگذشت از حد غم انتظار؛ ز روی همایون برافکن نقاب، بیان ساز رخصار چون آفتاب؛ برون آی از منزل اختفاء، نمایان کن آثار مهر و وفا».

 

این‌ موارد نشان می‌ دهد که بسیاری از اهل‌ سنت ولادت حضرت(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را قبول دارند؛ باید هم قبول داشته باشند، چون وقتی می‌ فرماید «مهدی فرزند بلا واسطه امام حسن عسکری» است، این فرزند بلا واسطه بودن جز با ولادت ایشان(امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)) نمی‌ سازد.

 

حتی افراد منکر ولادت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) باید دورانی را بپذیرند که در آن دوران حضرت(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به دنیا آمده ولی ناشناخته هستند. چون امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در آخر الزمان «خلق الساعه» مگر به دنیا می‌ آیند؟! ایشان بشر هستند، پس باید متولد شوند و به سِنی برسند تا خدا نیز همانند پیامبران به ایشان مأموریت دهد. شما(اهل سنت) که می‌ گویید امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در آخرالزمان می‌ آیند، آیا این آمدن ایشان «خلق الساعه» است؟! یعنی در یک لحظه خلق و برای مأموریت و اجرای عدالت مبعوث می‌ شوند؟ یا مدتی در میان مردم خواهند بود که افراد ایشان را نمی‌ شناسند؟ پس شما نیز می‌ پذیرید که حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در دورانی باید «حی» باشند هر چند ما نشناسیم. 

 

استاد مسائلی که از طریق ماهواره‌ های وهابی درباره امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بیان می‌‌شود به چه میزان قابل استناد است و آیا اساسا مباحث آن‌ ها از منابع تاریخی شیعه بیان می‌ شود؟

 

مطالبی که آن‌ ها بیان می‌ کنند جوسازی‌ است. این‌ افراد پادو، مزدور و از عوان و اقشار شجره معلونه وهابیت هستند که از طریق تبلیغات در ماهواره علیه اعتقادات شیعه فعالیت و سیاه‌ نمایی می‌ کنند. برای نمونه مدعی می‌ شوند که شیعه گفته است «مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در سرداب غیبت کرده‌ اند، در آن‌ جا نیز زندگی کرده و ظهور می‌ کنند». بیان این مسائل در حقیقت پاک کردن صورت مسأله و هوچی‌ گری است، هیچ فردی از شیعه نگفته که امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در سرداب غیبت کرده‌ اند، آن‌ جا زندگی کرده و ظهور می‌ کنند. بنده در کتاب «تا ظهور» این موضوع را مفصل مورد بحث قرار داده‌ ام.

 

سرداب به سبب ولادت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و زندگی امام هادی(علیه السلام) و امام حسن عسکری(علیه السلام) مقدس است، همانگونه که مقام حضرت ابراهیم(علیه السلام) به سبب جای پای ایشان تقدس دارد. وگرنه وقوع غیبت حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) یا زندگی و ظهور ایشان در سرداب دروغی است که وهابیت بیان می‌ کند و خودشان باید جوابگو باشند.

 

وهابیون به هر میزان از این سخنان بگویند بیشتر بی‌ سوادی خود را برملاء می‌ کنند. این‌ ها مردم را ساده می‌ پندارند و خیال می‌ کنند مردم اهل مطالعه نیستند. می‌ گویند چیزی در ماهواره می‌ گوییم و افراد اهل تحقیق نیستند که راستی یا دروغ بودن آن را بفهمند؛ در حالی که این‌ ها خود انگیزه‌ ای برای تحقیق می‌ شود. وقتی افراد می‌ بینند که علمای شیعه از سید جلیل قزوینی صاحب «الانذر» تا اربیلی و معاصرین همانند نوری، سید محسن امین، الغدیر، عسکری غایب شدن صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در سرداب را تکذیب می‌ کنند، به دروغگویی وهابی‌ ها پی می‌ برند.

 

وهابیون بسیار تأکید می‌ کنند که امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) مساجد را ویران می‌ کنند و حتی دین و قرآن جدید می‌ آورند؟ آیا چنین موضوعی از نظر منابع روایی صحت دارد؟

 

وهابیون انسان‌ های بی منطقی هستند که تنها می‌ خواهند همانند دیگر سخنانشان درباره امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) جوسازی کنند. برای نمونه می‌ گویند: امام زمان شیعه کعبه را ویران می‌ کند، در حالی که امام ششم خودشان یعنی یزید کعبه را ویران کرد و آتش زد.

 

در کدام روایت آمده امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) کعبه را ویران می‌ کنند؟ حتی در روایتی که اگر درست باشد آمده «ایشان کعبه را توسعه می‌ دهند»، پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) نیز می‌ خواستند این کار را انجام دهند. در بخاری آمده، حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) به عایشه می‌ فرمایند «از قومت می‌ ترسم، این‌ ها تازه مسلمان هستند، اگر این‌ گونه نبود این کار(توسعه کعبه) را انجام می‌ دادم.» پس بحث تخریب کعبه نیست.

 

قریب به 10 سال پیش نیز آل‌ سعود قسمتی از کعبه را برای کار های مرمت و تعمیرات ویران کرد. امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) نیز ـ در صورت درست بودن روایت ـ کعبه را ویران نمی‌ کنند، بلکه همان کعبه‌ ی دوران انبیا را توسعه می‌ دهند.

همچنین وهابیون می‌ گویند «امام زمان شیعه مساجد را ویران می‌ کنند و دل ما برای مساجد می‌ سوزد» پرسش این است که چه فردی اکنون در مساجد شیعه و سنی بمب‌ گذاری می‌ کند؟ چه کسی اکنون به مسجد و نمازگزار رحم نمی‌ کند؟ این‌ ها اکنون خودشان مساجد را ویران می‌ کنند. چه کسانی چندی پیش در دمام و قطیف و چندین سال پیش در بحرین مساجد را ویران کردند؟! کاری که وهابیون می‌ کنند یهود نیز انجام نداد، چه شده است که شعار می‌ دهند و برای مساجد دلسوزی می‌ کنند. گویی دیروز یزید ـ امام ششم وهابیت ـ به مدینه حمله نکرد؟ 10 هزار نفر را در مدینه به قتل نرساند؟ تجاوز نامؤسی انجام نداد؟ چه شده است که این‌ ها به فکر مساجد افتاده‌ اند و می‌ گویند که امام زمان شیعه مساجد را ویران می‌ کنند؟! شیعه در روایتی ندارد که امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) مساجد را ویران می‌ کنند.

 

البته چهار مسجد ملعونه در کوفه وجود دارد، این‌ ها مساجدی هستند که زمان امیرمؤمنان(علیه السلام) از سوی چهار منافق ساخته شد تا مردم در تجمعات حضرت امیر(علیه السلام) حضور نداشته باشند، امیرمؤمنان(علیه السلام) نیز در آن زمان موضع گرفته و مردم را از حضور در این مساجد نهی ‌کردند. همین کار را نیز پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) نسبت به مسجد «ضرار» انجام داده و آن را تخریب کردند، البته حضرت امیر(علیه السلام) مساجد را تخریب نکردند، ولی اکنون اثری از آن‌ ها وجود ندارد و ممکن است بعد ها تجدد بنا شوند.

 

مردم به سبب موضع‌ گیری امیرمؤمنان(علیه السلام) نسبت به این مساجد توجه زیادی نمی‌ کردند و این موضوع تا زمان شهادت امام حسین(علیه السلام) وجود داشت. ولی دوباره این مساجد به شکرانه شهادت حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) از سوی منافقان آباد شدند و امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) این چهار مسجد را تخریب می‌ کنند، ایشان کار جدید نمی‌ کنند، بلکه همانند نبی‌اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) مساجد نفاق را ویران می‌ کنند.

 

حال پرسشی که باقی می‌ ماند این است، آیا قتل امام حسین(علیه السلام) شکرگذاری و بنای مسجد دارد؟ این افراد به چه میزان باید ملحد باشند که برای شهادت حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) خوشحالی کرده و مسجد بسازند. این موضوع با کدام منطق ‌سازگار است؟ آیا نبی‌اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) برای شهادت امام حسین(علیه السلام) شادی کرده و مسجد می‌ ساختند؟ 

 

اکنون فریادهایی که وهابیون بر سر روایات ما می‌ کشند و می‌ گویند «چرا امام زمان شیعه مساجد را ویران می‌ کند» باید سر آن هایی بکشند که چرا این مساجد را بنا کردند. این‌ ها بر سر مختار نیز فریاد می‌ کشند که چرا قتله حسین را کشته است، در حالی که باید بر سر قتله حسین فریاد کشید که چرا فرزند رسول‌الله(صلی الله علیه و آله و سلم) را کشتند. این مسائل نشان می‌ دهد که نَفس اموری و ناصبی است.

 

به جای این‌ که بر سر سازندگان این مساجد تفرقه افکن فریاد بکشند، بر سر روایات شیعه فریاد می‌ کشند، این مساجد همانند مسجد «ضرار» هستند که برای تفرقه ساخته شده‌ اند نه برای تقوای الهی. امروز خود وهابیون مساجد «علی التقوی» را تخریب می‌ کنند. ولی برای تخریب چهار مسجد که برای نفاق و تفرقه ساخته شده‌ اند موضع می‌ گیرند.

 

حتی می‌ گویند امام زمان شیعه دین و قرآن جدید می‌ آورد، بنده نمی‌ دانم که این‌ ها چرا همانند کبک سر خود را در برف کرده و خیال می‌ کنند کسی آن‌ ها را نمی‌ بیند، درست است که شما(وهابیون) افراد را نمی‌ بینید، ولی آن‌ ها شما را می‌ بینند، درباره این سخن که امام زمان شیعه قرآن و دین جدید می‌ آورد، آیا می‌ توانید نصف روایت بیاورید؟ دین جدید را شما وهابی‌ ها و عبد الوهاب آورده‌ اید که خون همه افراد جز یهود را مباح می‌ دانید.

 

شما‌ ها دین جدید آوردید، در هیچ روایتی نداریم که امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) دین و قرآن جدید می‌ آورند؛ بلکه مردم را به احیای قرآن و سنت نبی‌اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) دعوت می‌ کنند، این مسائلی است که باید نسبت به آن‌ ها بحث شود، شما وهابی‌ ها تا کی می‌ خواهید شیعه را متهم ‌کنید و بر طبل تفرقه بکوبید؟ آیا کار های شما در راستای دفاع از سنت رسول‌ الله(صلی الله علیه و آله و سلم) است؟ اگر رسول‌الله(صلی الله علیه و آله و سلم) بودند به شما اجازه می‌ دادند که اموال مسلمانان را غارت کنید؟

 

در پایان اگر سخنی دارید بفرمایید؟

به وهابی‌ ها باید گفت آیا احتمال نمی‌ دهید که شیطان بزرگ ـ آمریکا ـ در صدد ساقط کردن مسلمانان از هستی بدون خرج کردن حتی یک ریال از جیب خودش است؟ آیا احتمال نمی‌ دهید که این‌ ها می‌ خواهند به دست شما کشور های اسلامی را تخریب کنند؟ شما ها (غربی‌ ها و برخی از حکام عرب به ویژه آل سعود‌) دیروز افغانستان را تخریب کردید، سپس در عراق 1 میلیون نفر را کشتید، در سوریه 12 میلیون نفر را آواره کردید و امروز یمن را از غزه بدتر کرده‌ اید.

 

البته بنده وهابیون را کمتر از آن می‌ دانم که بخواهند با یمن و مسلمانان درگیر شوند، این‌ ها عقل چنین کار هایی را ندارند؛ بلکه عامل اجرایی هستند، ولی توصیه می‌ کنم سر عقل بیایند، به این موضوع فکر کنند که چرا در کشور های مستکبر سگ و گربه باید در امنیت باشد، ولی در کشور های اسلامی مسلمانان، نوامیس، تجمعات و نماز جماعت‌ ها در امنیت نباشند؟ چرا باید اماکن فسق و فجور در کشور های کفر در امان باشد، ولی مساجد مسلمانان در امان نباشد؟

 

آیا وهابیون احتمال نمی‌ دهند کفار بخواهند به وسیله آن‌ ها برای بدنام کردن چهره اسلام در کشور های دیگر ناامنی به وجود آورند؛ آیا احتمال نمی‌ دهند کفار می‌ خواهند مجریان جنگ با اسلام را خود مسلمانان قرار دهند، به وهابی‌ ها توصیه می‌ کنیم پیش از این‌که شما ها نیز به عنوان مجرمان، سفاکان و خون‌ ریزان تاریخ در ردیف فرعون، صدام، قذافی و چنگیز قرار گیرید، فکری به حال خود کنید و دست از این جنایات بردارید. به طور قطع این بساط ادامه پیدا نمی‌ کند و منجی خواهد رسید، البته بنده نمی‌ گویم امروز یا فردا و تعیین وقت نمی‌ کنم، ولی «انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا».

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.