پال مساری - ترجمه: محمدعلی حکیم آرا

نقش تصویر در تبلیغ؛ متقاعدسازی دیداری

تاریخ انتشار:
از نظریه ها و فنون متقاعدسازی (در چارچوب روان شناسی اجتماعی) که بگذریم، در حوزه ارتباطات نیز ابزارهایی وجود دارند که با توجه به ظرفیت ها و امکانات خود، به خوبی می توانند مبلغان را در امر متقاعدسازی مخاطبان یاری دهند. کلام، تصویر و موسیقی سه ...

منبع: رسانه، سال 11، شماره 3

دیدگاه‌ها

ناشناس 17:31 - 1395/06/28

خوب است

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.