بررسی نیاز مخاطب

تاریخ انتشار:
❖ دریافت فیلم

ما گاهي خيلي منبرهاي خوبي مي‌ رويم ولي مخاطب ما به اين منبرها نيازي ندارد.
رفته‌ ايم در منطقه‌ اي به طور مثال گرفتاري مردم آن منطقه رباخواري است ما داريم راجع به شراب‌ خواري سخنراني مي‌ كنيم خوب اين چه ثمري دارد؟
چه طور نياز مخاطب را پيدا بكنيم؟
از خود مخاطب بپرسيم شب اول اعلام كنيم هر كس هر موضوعي به نظرش لازم است پيشنهاد بدهد من بعضاً جايزه تعيين مي‌ كنم و مي‌ گويم هر كس بهترين و زيباترين و نيازمندترين موضوعات را براي ما منتقل كند جايزه مي‌ دهم چه اشكالي دارد؟
بنابراين داريد مي‌ رويد در جايي تبليغ و سخنراني، همچناني كه بنده خودم الان همين كار را انجام مي‌ دهم حتي در جايي كه سه شب باشد، يك تابلو نصب بكنید يك شماره همراه بنويسيد هر كس راجع به سخنراني ما سؤال، پيشنهاد، انتقاد دارد به اين شماره پيامك بكند.
اگر ارتباط با مخاطب بيشتر شود حتماً در سخنراني ما تأثير دارد چون نياز مردم را بيان كرده‌ ايم.
رمز موفقيت يك كار، ارتباط خوب و صميمي با مخاطبش است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.