علی فروزفر

اصول و فنون تبلیغات

تاریخ انتشار:
در قسمت پیش گفتار ناشر، هدف اصلی تدوین کتاب، پشتیبانی محتوایی دوره های آموزشی و تدارک منابع مورد نیاز فراگیران، تهیه و انتشار کتابهای مناسب در موضوعات حوزه ارتباطات معرفی شده است. نکته قابل ذکر دیگر در همین قسمت ...

منبع: مجله كتاب ماه علوم اجتماعی، ش 13

پیوست حجم
اصول و فنون تبلیغات 245.09 کیلوبایت

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.