محمدعلی حکیم آرا

ارتباطات متقاعدگرانه و تبلیغ

تاریخ انتشار:
کتاب حاضر اولین کتابی است که با نگاه سراسر تبینی (و نه توصیفی) به تبلیغ رسانه ای پرداخته است. مؤلف می کوشد تبیینی از تبلیغ ارائه دهد که بتواند همه نظریه های خود را که در چارچوب نظام های ...

منبع: مجله كتاب ماه علوم اجتماعی، ش18

پیوست حجم
ارتباطات متقاعدگرانه و تبلیغ 310.89 کیلوبایت

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.