به همت اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی؛

جلسه هم افزایی مبلغان مجازی فعال در شبکه های اجتماعی برگزار شد

تاریخ انتشار:
جلسه مبلغان فعال در شبکه های اجتماعی با هدف بیان قواعد و شیوه های نوین تبلیغ در فضای شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه مبلغان فعال در شبکه های اجتماعی با هدف بیان قواعد و شیوه های نوین تبلیغ در این فضا برگزار شد.
در ابتدای جلسه عبدالرحیم مویدی سرگروه بخش گرافیک، قواعد انتشار عکس و سایز و رزولیشن عکس  برای انتشار در اینستاگرام را مطرح کرد.
در ادامه حجت الاسلام رضائی راوری سرگروه فعالان تبلیغ در محیط شبکه های انتشار فیلم و تصویر به ملاک های فعالیت مطلوب در این شبکه ها اشاره کرد و گفت: با توجه به حساسیت بسیار بالای کار در شبکه های اجتماعی باید تمام برخوردهای طلاب در شبکه های اجتماعی برگرفته از اسلام باشد، چراکه کوچکترین فعالیت و عملکرد طلبه در شبکه های اجتماعی زیر ذره بین می باشد.
وی در ادامه بیان داشت: تلاش ما در این مسیر همان سیره پیامبر اسلام صل الله علیه و آله و سلم و اهلبیت علیهم السلام است که طبیبٌ دوارٌ بطبه بود بنابراین ما هم در صفحه خود منتظر حضور دیگران نیستیم و باید به صفحات دیگران سر بزنیم تا دست آنها را در مسیر هدایت بگیریم.
وی مخاطبان حاضر در شبکه های اجتماعی را دسته بندی نمود و اظهار داشت: از بین سه دسته مخاطبان موجود در شبکه انتشار فیلم و عکس که عبارتند از مخاطبان هم سو ، مخاطبان قرمز و مخاطبان خاکستری، باید تلاش ما جذب مخاطب خاکستری باشد که برای سرگرم شدن در این شبکه ها هستند، چراکه این دسته هم کثرت بیشتری دارند و هم قابلیت بیشتری برای پذیرش حرف حق دارند و در مقابل آن مقاوت نمی کنند.
در ادامه این جلسه تعدادی از صفحات تبلیغی مبلغان به درخواست خود آنها نمایش داده شد و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
این جلسه با بیان ضرورت جلسات هم اندیشی مبلغان فعال در عرصه مجازی و با تشریح قسمتی از برنامه های همایش سالانه مبلغان فضای مجازی که پنج شنبه 21 بهمن ماه تشکیل می شود خاتمه یافت.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.