سید مصطفی میرلوحی – محمدرضا ناجی

شرایط موفقیت تبلیغ (قسمت آخر)

تاریخ انتشار:
پس از بیان شرایط درونی موفقیت تبلیغ که از منبع؛ یعنی پیام، پیامگیر، و پیامگزار سرچشمه می گیرد، به شرایط بیرونی و خارجی موفقیت می پردازیم...

منبع: مسجد، ش 39

پیوست حجم
شرایط موفقیت تبلیغ (قسمت آخر) 2.47 مگابایت

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.