رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی:

سرعت بالا و کم هزینه بودن از فواید تبلیغ در فضای مجازی است

تاریخ انتشار:
چنانچه ما در فضای مجازی تولید محتوای مناسبی نداشته باشیم، طبعاً دیگران و به خصوص دشمنان متناسب با اهداف خود این کار را انجام می دهند و لذا بی توجهی و کم کاری در این عرصه به شدت برای هویت و فرهنگ جامعه ما تهدیدزاست.
نجف لک زایی

به گزارش بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین نجف لکزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: آنچه مهم است این که در دنیای کنونی در کنار اهتمام خاص به تبلیغ سنتی می بایست اهمیت و ضرورت تبلیغ مجازی را نیز درک کرد و در این راستا گام های جدّی تری برداشت.
وی همچنین افزود: در واقع به جز تبلیغ سنتی که اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست، ما باید محتوای غنی اسلامی را از طریق فضای مجازی به گوش جهانیان برسانیم تا آن سرعت و کم هزینگی و تسهیل که از ویژگی های فضای مجازی است را در این خصوص هم شاهد باشیم.
معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم لازمه موفقیت در عرصه فضای مجازی به ویژه تبلیغ دین را شناخت دقیق اقتضائات این عرصه و نیز نیازهای نو به نو جامعه در این رابطه دانست و گفت:فضای مجازی امروز یک ابزار بسیار مهم و اثرگذار است، به خصوص این که در شرایط کنونی به شدت بر شکل گیری سبک زندگی تاثیرگذاشته است و مثل همه ابزارها یک فرصت هایی ایجاد کرده و طبعاً یک سری تهدیدهایی نیز به همراه خود دارد که باید به هر دوی آن ها توجه و عنایت داشت.
وی همچنین تصریح کرد: چنانچه ما در فضای مجازی تولید محتوای مناسبی نداشته باشیم، طبعاً دیگران و به خصوص دشمنان متناسب با اهداف خود این کار را انجام می دهند و لذا بی توجهی و کم کاری در این عرصه به شدت برای هویت و فرهنگ جامعه ما تهدیدزاست.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.