معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

روحیه جهاد و تبلیغ در طلاب خوزستانی موج می زند

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی و مبلغین مناطق اهواز: روحیه تلاش، ایثارگری، جهاد و شور علاقه به خدمت، در طلبه های این استان موج میزند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جلسه با جمعی از فعالان فرهنگی و مبلغین مناطق اهواز حضور پیدا کرد.

در این جلسه فعالین در عرصه فرهنگ و تبلیغ دین و سرگروه ها به ارائه گزارشاتی از فعالیت های خود در موضوعات مختلف از جمله وهابیت، روانشناسی، رسانه، کمک های معیشتی مساجد، سیل و کرونا پرداختند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری حضرت زهرا(س) عنوان کرد: ان شاء الله که همه ما مورد تایید و عنایات این بانوی بزرگوار قرار بگیریم، و لازم است در این روز نیز یادی از شهدا و صلحا مانند شهید سلیمانی، مرحوم آیت الله مصباح و مرحوم یزدی کنیم چرا که این بزرگواران شخصیت های کم نظیر بوده و فقدان آنان جزء خسارت های سالهای اخیر بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد اظهار داشت: خدا را شاکریم که در چنین جلساتی حضور پیدا کرده و از خدای متعال برای شما عزیزان توفیق بیش از پیش را خواستاریم چرا که شما د ر صف اول بوده و در میدان های عمل به سر می برید.

وی در خصوص برکت الهی در کارهای با نیت خالص خاطر نشان کرد: اگر فعالیتی با اخلاص انجام شود، برکت پیدا کرده و این همان نصرت الهی است که رهبری نیز بارها در مشکلات بر آن تاکید کرده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم با اشاره به لزوم اخلاص و استمداد از حضرت حق، افزود: همین اخلاص و نصرت الهی است که باعث شد، جمهوری اسلامی علی رغم  ستم هایی که دیده است در مسیر پیشرفت و تعالی گام بردارد و آمریکای جنایت کار اکنون مورد تمسخر سایر کشورهای جهان قرار گرفته و این تقاص خون حاج قاسم سلیمانی و ظلم هایی است که به ملت ایران شد، امیدواریم که خداوند بیش از پیش نصرتش را بیشتر کرده و و ما را در مسیر تمدن اسلامی و امام زمان(عج) قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد با اشاره به روایت قیمة کل امرء مایحسنه گفت: اینکه عزیزانی مثل شما دوست دارند دستگیر و یار مردم شوند از بالا بودن قیمت و ارزش شماست.

وی با اشاره به فضای جبهه و جنگ در خوزستان و خون های پاک شهدایی که در جنگ ریخته شده عنوان کرد: باتوجه به این رویدادها و در رأس آن حضور آیت الله موسوی جزایری در خوزستان روحیه تلاش، ایثارگری، جهاد و شور علاقه به خدمت، در طلبه های این استان موج میزند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم اظهار داشت: حضور شما عزیزان در بین مردم و یاری رساندن به آنان باعث ایجاد یک سرمایه اجتماعی شده است. و ما نیازمند تدابیری هستیم که این سرمایه حفظ شود تا مردم حس کنند که روحانیت خدمات ویژه ای را به آنان عرضه می کنند، که این مهم با حضور عالمانه و تخصصی طلاب در زمینه های گوناگون حاصل خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد ادامه داد: در این راستا نیز اداره آموزش های تخصصی در دفتر تبلیغات اسلامی تشکیل شد.

وی ضمن تشکر و تقدیر از فعالیت ها و تلاش های ریاست نمایندگی خوزستان گفت: امیدواریم این جلسه پر برکت و مورد تایید امام زمان باشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.