در دیدار با با نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان شد:

دفتر تبلیغات اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون در خط امام و رهبری بوده است

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دیدار با با نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: خوزستان همواره جایگاه ویژه ای برای دفتر تبلیغات اسلامی داشته و فعالیت های فرهنگی بسیاری در این استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی سفری به استان خوزستان با نماینده محترم ولی فقیه در این استان دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد در دیدار با نماینده ولی فقیه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی، عنوان کرد: خوزستان همواره جایگاه ویژه ای برای دفتر تبلیغات اسلامی داشته و فعالیت های فرهنگی بسیاری در این استان انجام شده است.

وی افزود: یکی از برنامه های دفتر تبلیغات در کارهای فرهنگی معطوف به محله محوری بوده و قرار است در این راستا فعالیت ها ادامه پیدا کرده تا مساجد در محله ها هویت اصلی خود را پیدا کنند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سیدنبی الله موسوی فرد، ضمن تشکر از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در خوزستان اظهار داشت: یکی از نهادهایی که از ابتدای انقلاب تاکنون در خط امام و رهبری بوده دفتر تبلیغات اسلامی است.

امام جمعه اهواز ادامه داد: بنده در زمان جوانی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی جهت تبلیغ به نقاط مختلف اعزام شدم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن تاکید بر حضور و تربیت نیروهای مؤثر در استان خوزستان گفت: در خوزستان نیروهای بسیار خوبی وجود دارند و در این خصوص باید از زحمات آیت الله موسوی جزایری تقدیر و تشکر کرد و لازمه ادامه پیدا کردن این فعالیت ها حمایت و پشتیبانی همه جانبه است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.