معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

ظرفیت بزرگ مبلغان متخصص در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در سومین جلسه از سلسله نشست های راویان مکتب حسینی ویژه مبلغان اعزامی ماه محرم 1402 بیان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی با وجود ظرفیت مبلغان متخصص در عرصه روانشناسی و مشاوره، آمادگی همکاری با قوه قضایی در جهت پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی را دارد.
سلسله نشست های راویان مکتب حسینی

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ،صبح امروز سه شنبه 20 تیرماه 1402 در سومین جلسه از سلسله نشست های راویان مکتب حسینی ویژه مبلغان اعزامی ماه محرم 1402 که با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه در سالن همایش های غدیر برگزار شد از ظرفیت های مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی در موضوع همکاری با قوه قضائیه سخن گفت.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در ابتدای مطالب خود به پیشینه موضوع اعزام از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از ابتدای تاسیس در سال 1358 تا کنون وظیفه اعزام مبلغان را به صورت مستمر و هدفمند به سراسر نقاط کشور را بر عهده دارد.

وی در ادامه افزود: هم اکنون در کنار اعزام مبلغان عمومی از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، شاهد تشکیل پرونده، آموزش و اعزام مبلغان تخصصی در رشته های مختلف نیز می باشیم.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: قوه قضائیه تنها دستگاهی است که بر اساس قانون می تواند در حوزه پیشگیری از جرم و درمان آن اقدامات لازم را انجام دهد و دفتر تبلیغات اسلامی با وجود ظرفیت مبلغان متخصص در عرصه روانشناسی و مشاوره، آمادگی همکاری با قوه قضاییه در جهت پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی را دارد.

دیدگاه‌ها

6309874918 16:19 - 1402/04/20

فرمایش ایشان امیدوار کننده است
استدعای بنده این است که
تمام صوت فرمایشات ایشان را در بلاغ
بارگذاری نمایید تا گوش نماییم

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.