معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

فعالیت های نمایندگی خوزستان در ایجاد بسترهای جدید تبلیغی قابل تقدیر است

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در جمع شورای اداری نمایندگی خوزستان اظهار داشت: ایجاد بسترهای جدید تبلیغی به ویژه در ندامتگاه‌ها، دانشگاه‌ها و نیروهای نظامی که مخاطب قابل توجهی دارند کار بسیار ارزشمندی است  که با تمام محدویت‌های مالی کارهای خوبی صورت گرفته است.
فعالیت های نمایندگی خوزستان در ایجاد بسترهای جدید تبلیغی قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جمع شورای اداری نمایندگی خوزستان ضمن استماع گزارشات فعالیت‌ها بیان داشت: فعالیت‌های بسیار خوبی در نمایندگی خوزستان انجام شده است.

وی در ادامه افزود: ایجاد بسترهای جدید تبلیغی به ویژه در ندامتگاه‌ها، دانشگاه‌ها و نیروهای نظامی که مخاطب قابل توجهی دارند کار بسیار ارزشمندی است  که با تمام محدویت‌های مالی کارهای خوبی صورت گرفته است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی روحیه جهادی و دنبال کردن کارهای جدید را از خصوصیات کارکنان نمایندگی خوزستان عنوان کرد و گفت: این روحیه ارزشمند از برکات دوران دفاع مقدس و حضور عالمی برجسته همچون آیت الله موسوی جزایری و در ادامه ایشان حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان است.

گفتنی است در ابتدای این جلسه بخش‌های مختلف نمایندگی خوزستان از جمله آموزش، فرهنگی و تبلیغی، برنامه ریزی، اداری مالی، پاسخگویی به سوالات دینی، صندوق قرض الحسنه و فضای مجازی گزارش فعالیت‌های خود را ارائه کردند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.