با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی برگزار گردید:

آئین افتتاحیه مهمانسرای شهید سلیمانی

تاریخ انتشار:
مهمانسرای شهید سلیمانی با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و معاونان فرهنگی و تبلیغی و توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مرکز آموزش های کاربردی افتتاح شد.
آئین افتتاحیه مهمانسرای شهید سلیمانی مرکز آموز های کاربردی

به گزارش خبرنگار بلاغ، آئین افتتاحیه مهمانسرای شهید سلیمانی با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، ححج اسلام سعید روستاآزاد و علی اصغر ثنائی معاونان فرهنگی و تبلیغی و توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی  دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مرکز آموزش های کاربردی، صبح امروز دوشنبه 27 آذر1402 برگزار شد.

محمدعلی سلیمانی رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ابتدای مطالب خود ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، مهمترین بعد شخصیتی این بانوی بزرگوار را «دفاع از ولایت» برشمرد و اظهار داشت: اگر حضرت فاطمه سلام الله علیها را به عنوان الگو برای خود انتخاب کرده ایم، باید ما نیز به تأسی از ایشان از نائب بر حق امام عصر ارواحنا فداء رهبر معظم انقلاب اسلامی پشتیبانی نمائیم. البته سختی ها در این راه فراوان است و نباید امید خود را از دست دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: مهمانسرای شهید سلیمانی، بعد از بازدید ححج اسلام روستاآزاد و ثنائی معاونان فرهنگی و تبلیغی و توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی از ساختمان مرکز آموزش های کاربردی به دستور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی تجهیز و آماده بهره برداری گردید.

رئیس مرکز آموزش های کاربردی افزود: در 11 ماه گذشته 46 اردو در این مرکز برگزار گردیده است که سعی شد در برگزاری این اردوها نهایت صرف جویی در منابع مالی لحاظ گردد. تجهیز این مهمانسرا با هدف افزایش امکانات رفاهی، بهداشتی و ... صورت گرفت که این افتتاح این مهمانسرا خود اقدامی دیگر در جهت صرف جویی در هزینه های برگزاری اردوها می باشد.

سلیمانی در بخش پایانی مطالب خود گفت: از حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در این جلسه و از تلاش تمامی همکارن در تجهیز این مهمانسرا تشکر ویژه می نمایم.

آئین افتتاحیه مهمانسرای شهید سلیمانی مرکز آموز های کاربردی

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.