معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

ضرورت استفاده از تجربیات و ظرفیت های بازنشستگان

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: در خیلی از مجموعه های اداری نسبت به ظرفیت، استعداد و توانمندی های نیروهای بازنشسته توجه کافی و وافی نمی شود، جا دارد با طراحی برنامه های دقیق و ساز و کار مناسب از تجربیات این بزرگواران استفاده گردد.
ضرورت استفاده از تجربیات و ظرفیت های بازنشستگان

به گزارش خبرنگار بلاغ، در حاشیه جلسه شورای اداری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی که صبح امروز یکشنبه 19 فروردین 1403 در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد از بازنشستگان سال 1402 این معاونت تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن تشکر از خدمات حدود سی سال آقایان سیدجعفر جوادی، رضا آناهید، عباس شکیبا، محمدمهدی خوش بیان و غلامرضا محسنی بر ضرورت ارتباط هرچه بیشتر کارکنان با نیروهای بازنشسته تاکید کرد و اظهار داشت: از تمامی همکاران خود در معاونت درخواست دارم ارتباط خود را با این بزرگوارانی که امروز از آنان تقدیر می شود و تمام نیروهایی که بخشی از عمر خویش را در جهت خدمت به مبلغان قرار داده اند قطع نکنند.

وی در ادامه افزود: در خیلی از مجموعه های اداری نسبت به ظرفیت، استعداد و توانمندی های نیروهای بازنشسته توجه کافی و وافی نمی شود، جا دارد با طراحی برنامه های دقیق و ساز و کار مناسب از تجربیات این بزرگواران استفاده گردد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد تصریح کرد: کانونی که هم اکنون برای بازنشستگان در مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی مشغول به کار می باشد، زمانی می تواند منشأ اثر باشد که از تجربیات و ظرفیت های موجود در نیروهای بازنشسته به احسن وجه اسفاده نماید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.