مدیر حوزه های علمیه در دیدار معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد:

فضای مجازی دارای ابعادی گسترده است که باید بصورت دقیق به آن پرداخته شود

تاریخ انتشار:
تبلیغ در عصر حاضر دارای موانع و دشواری هایی است که کار تبلیغ را سخت می کند. باید موانع را شناسایی کنیم و از بین ببریم تا تبلیغ دین پیش برود و گرنه کار پیشرفتی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در دیدار با معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه تبلیغ و گسترش معارف دینی بیان داشت: بنده از آنچه در دفتر تبلیغات اسلامی صورت می گیرد چه در حوزه محتوایی و چه در حوزه توزیع، ترویج  و اشاعه پیام دین تشکر میکنم. گزارش هایی که داده شد خوب و راهگشا بود ولی عرصه فضای مجازی دارای ابعاد گسترده و عمیق است که باید بصورت دقیق به آن پرداخته شود.
وی افزود: آسیب های روحانیت از چیزهایی است که کمتر به آن پرداخته شده است، با توجه به آسیب های موجود باید برنامه ریزی های دقیقی صورت بگیرد.
آیت الله اعرافی با اشاره به دشواری ها و موانع تبلیغ دین در عصر ارتباطات تصریح کرد: تبلیغ در عصر حاضر دارای موانع و دشواری هایی است که کار تبلیغ را سخت می کند. بنده زمانی این موانع را در جلساتی تبیین کردم. باید موانع را شناسایی کنیم و از بین ببریم تا تبلیغ دین پیش برود و گرنه کار پیشرفتی نخواهد کرد.
وی گفت: امروزه بحث جغرافیای معرفتی دنیا هم در کنار جغرافیای سرزمینی مهم است، باید ذات کار شما در دفتر تبلیغات اسلامی به صورت بین المللی باشد.
مدیر حوزه های علمیه کشور با تاکید بر اهمیت کار تبلیغ مبلغان دینی اظهار داشت: هر ساله بر جامعه جوان کم تر مطلع از معارف دینی و قشر خاکستری افزوده می شود و این مباحث در غوغاهای سیاسی ذبح می شود. این نسل شاید پیام ما را به خوبی دریافت نکند، در اینجا کار ما حوزویان سخت می شود. باید تلاشمان در این عرصه بیش از پیش شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: اولویت های امسال مدیریت حوزه های علمیه در حدود 400 عنوان است که در حال تهیه آن هستیم. وی همچنین گفت؛ بسیاری از برنامه ها باید با حضور شما جلو برود و رویکردهای شما در عرصه های گوناگون تبلیغ باید تعیین و مشخص شود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.