اتمام تصویربردای فیلم کوتاه" نقاشی خط نخورده" به کارگردانی مهدی امینی

تاریخ انتشار:
تصویربرداری فیلم کوتاه "نقاشی خط نخورده" با کارگردانی مهدی امینی سرگروه گروه تبلیغی رسانه ای "نقد فیلم" انجام شد.

مهدی امینی در گفتگو خبرنگار بلاغ گفت: فیلمنامه فیلم "نقاشی خط نخوره" پارسال دیپلم افتخار از جشنواره ملی "نماز و نیایش" را کسب کرد.
کارگردان فیلم کوتاه"نقاشی نخورده گفت" با اشاره به موضوع این فیلم گفت: نقاشی خط نخورده یک روایت هنری است از نماز است. در این فیلم کلاس نمازی در مسجد بزگزار می‌شود بی خبر از آنکه یک بچه معلول از تراس خانه کلاس آنها را دنبال می‌کند تا اینکه... .
وی گفت: در تصویربردای این فیلم، برخی از مبلغان رسانه‌ای دیگر ما را یاری کردند، از جمله حمید شاهمرادی ، محسن صابری و یاسین محمدرضاپور که لازم است از همه آنها تشکر کنم.
سرگروه گروه تبلیغ رسانه "نقد فیلم" اظهار داشت: این فیلم به سفارش قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی در میز اخلاق و تبلیغ بوده تصویب شد و مورد حمایت دفتر تبلیغات اسلامی قرار گرفته است. لذا از دفتر تبلیغات اسلام و اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین کمال تشکر را دارم.
وی در پایان در توصیه به طلاب فیلمساز جوان گفت: عرصه فیلم سازی که یک صعنت پر خرج است، و حمایت مالی بسیار مهم است. ولی تجربه بنده به عنوان یک طلبه فیلم ساز این است که تولید کار رسانه‌ای بیش از این که نیاز به حمایت مالی داشته باشد، نیاز به پشتکار و پیگیری مستمر در فیلمنامه، پیش تولید و تولید دارد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.