آیت الله علوی گرگانی:

نابودی داعش آغازی بر روند پایان سلطه استکبار جهانی خواهد بود

تاریخ انتشار:
آیت الله علوی گرگانی در پیام تبریکی تاکید کردند: خدا را بسیار سپاسگزار بوده و امیدوارم که اضمحلال داعش آغازی بر روند پایان سلطه استکبار جهانی و شیطان صفت و فرج حقیقی باشد.
علوی گرگانی

به گزارش بلاغ، متن پیام تبریک حضرت آیت الله علوی گرگانی به مناسبت اضمحلال داعش به این شرح است:
 
                   بسمه تعالی
قال الله تعالی: « ان تنصروا الله فلا غالب لکم»
آنچه که امروز در صحنه تحولات منطقه رخ داده است نشانه ای از پیروزی جبهه ایمان و استقامت ملتها و انسانهای شایسته و مؤمن در مقابل ظلم و ستم جاهلیت است. اتفاقاتی که در چند سال گذشته در قالب کشتار و اسارت افراد بیگناه و کودکان معصوم و زنان بی سرپناه رخ داده است بارها دل ما و همه انسانهای آزاد مرد را رنجانده بود و غصه های جوامع اسلامی را دو چندان کرده است.

حال که با رشادتهای جوانان مؤمن و مقاوم از کشورهای مختلف مخصوصا جوانان عراق و سوریه و ایران و افغانستان و پاکستان و برخی کشورهای دیگر و با فرماندهی آگاهانه و شجاعانه فرماندهان اسلام مخصوصا سردار عزیز جناب آقای حاج قاسم سلیمانی و با رهبری داهیانه رهبر عزیزمان مقام معظم رهبری و راهنمایی مرجعیت معظم عراق حضرت آیت الله العظمی سیستانی این شجره خبیثه که پیاده نظام طاغوت و استکبار جهانی به سردمداری صهیونیزم بین الملل بوده است، از بین رفته است، خدا را بسیار سپاسگزار بوده و امیدوارم که این اضمحلال آغازی بر روند پایان سلطه استکبار جهانی و شیطان صفت و فرج حقیقی باشد.

اینجانب این پیروزی را در درجه اول به ساحت مقدس امام زمان علیه السلام و سپس به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید مخصوصا حضرت آیت الله العظمی سیستانی حفظهم الله و همچنین‌ به تمام ملتهای منطقه و سربازان اسلام تبریک گفته و امیدوارم که با رهبری عالمانه رهبر فرزانه انقلاب و مرجعیت عظام تقلید شاهد پیروزیهای دیگر برای مستضعفین و ملتهای مسلمان باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.