منتشر شد؛

پیام دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پی شکست داعش

تاریخ انتشار:
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای روحانی، پیروزی محور مقاومت بر داعش را تبریک گفت.

به گزارش بلاغ، متن پیام دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا

حمله داعش به سرزمین های اسلامی و خسارات گسترده مادی و انسانی به این سرزمین ها اگر چه تلخی های بسیاری را رقم زد اما مجاهدت و مبارزه بی‌وقفه مردم و نیروهای مردمی و توجه ویژه به فرمان مرجعیت شیعه، موجب استقرار امنیت و صلح پایدار در خاک کشورهای عراق و سوریه گردید.

بی شک، این مهم بدون هدایت های ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای و حضور جوانان پیرو خط حزب اللّه از کشورهای مختلف و فرماندهی هوشمندانه و دلیرانه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهی مستشاری نیروهای مسلح امکان پذیر نبود.

پایین کشیده شدن پرچم این گروه آمریکایی- صهیونیستی و سعودی و ایجاد امنیت حول محور مقاومت بی تردید تمام معادلات دشمنان اسلام را نقش برآب کرد و آغاز شمارش معکوس نابودی سردمداران حکومت‌های جور و ظلم و تحقق وعده « إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً» است.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم بویژه شهدای روحانی، این پیروزی بزرگ را به محضر امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای و ملت های ایران، سوریه و عراق بخصوص مجاهدان این کشورها و دیگر کشورها از جمله لبنان، پاکستان و افغانستان که با وحدت مثال زدنی، کنار هم ندای «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» را سردادند و همچنین تمام آزادی خواهان جهان تبریک عرض می نماید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.