رئیس گروه تأمین منابع فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

تالیف و انتشار بیش از 8 عنوان کتاب تخصصی تبلیغی در سال جاری

تاریخ انتشار:
مؤمنی با اعلام خبر چاپ و توزیع بیش از 30هزار جلد ره توشه گفت: علاوه بر ره توشه ها 12 هزار و 500 جلد کتاب در 8 عنوان که با مسائل تبلیغی و روز جامعه در ارتباط است، به چاپ رسیده و 6 عنوان دیگر نیز در دست چاپ می باشد.
مومنی

به گزارش خبرنگار بلاغ در گفتگو با حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر مؤمنی، رئیس گروه تأمین منابع فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، این گروه در سومین همایش دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که از بیست و پنج الی سی آذر ماه پذیرای بازدیدکنندگان می باشد، به ارائه ی دستاوردهای پژوهشی خود در سال گذشته می پردازد.

حجت الاسلام مؤمنی  گفت: گروه تأمین منابع هر سال در این همایش شرکت می کند. مهم ترین فعالیت ما تهیه، تولید و انتشار ره توشه های تبلیغی است که در این نمایشگاه آخرین ره توشه های تولید شده را به نمایش گذاشته ایم.

وی با تشریح فعالیت های پژوهشی گروه تأمین منابع در راستای تولید ره توشه های کاربردی و متنوع اظهار داشت: ره توشه ها به دو شکل مجزا برای خواهران و برادران تولید و منتشر می شود. همچنین ره توشه ویژه کودکان نیز تولید و به شکل درسنامه ای در قالب 500 سی دی در اختیار مبلغان طرح هجرت تابستان قرار می گیرد. امسال برای اولین بار ره توشه مناطق مشترک شیعه و سنی به تولید رسید و به صورت فایل pdf در اختیار مبلغان اعزامی به مناطق مشترک قرار گرفت.

رئیس گروه تأمین منابع با ارائه ی آماری از انتشار ره توشه ها بیان داشت: در سال گذشته 33 هزار جلد ره توشه به چاپ رسید و به صورت رایگان بین مبلغان و نهادهای مرتبط با امر تبلیغ قرار گرفت. علاوه بر ره توشه ها 12 هزار و 500 جلد کتاب در 8 عنوان که با مسائل تبلیغی و روز جامعه در ارتباط است، به چاپ رسیده و 6 عنوان دیگر نیز تا پایان سال 96 به چاپ می رسد.

حجت الاسلام مؤمنی با اشاره به فعالیت های سلفی ها در منطقه گفت: یکی از فعالیت های گروه تأمین منابع، تهیه 1500 نسخه نرم افزار جریان شناسی سلفی معاصر برگرفته از آثار دکتر فرمانیان و توزیع رایگان بین مبلغان مناطق مشترک بوده است.

وی از همکاری نهادهای مختلف در ارتقاء امر تبلیغ دین تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: حدود 20 هزار جلد کتاب، از نهادهای مختلف به ما اهدا شده تا در اختیار مبلغان قرار گیرد.

رئیس گروه تأمین منابع با اشاره به گسترش فضای مجازی گفت: ما در سایت بلاغ نسخه دیجیتال ره توشه ها را توزیع می کنیم. در این راستا تا کنون چهار نرم افزار اندروید تولید شده که به آمار 100 هزار دانلود در یکسال رسیده است.

حجت الاسلام مؤمنی به همکاری دیگر ناشران اشاره کرد و بیان داشت: برخی ناشران که کتاب های کمک تبلیغی منتشر کرده اند کتب خود را با تخفیف های 50 درصدی در کنار ره توشه در اختیار مبلغان قرار داده اند.

وی افزود: کتاب های زیادی نیز جهت چاپ به ما پیشنهاد داده می شود که بررسی آن کتب نیز از فعالیت های گروه تأمین منابع است.

رئیس گروه تأمین منابع با اشاره به حضور در سومین همایش دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: در این همایش ما علاوه بر ارائه ی گزارشی از فعالیت های خود در قالب بروشور، به توزیع رایگان ره توشه های محرم و رمضان 20 سال اخیر پرداخته ایم. در صورتی که طلاب موفق به دریافت این ره توشه ها نشدند، میتوانند با مراجعه به گروه تأمین منابع واقع در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، فایل نرم افزار جامع ره توشه های منتشر شده را دریافت نمایند.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.