روایت آیت الله العظمی سبحانی از اهتمام آیت الله العظمی بروجردی به رعایت شان طلبگی

تاریخ انتشار:
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به اهمیت حفظ شان، مقام و جایگاه طلبگی در جامعه گفتند: طلاب، اساتید، ائمه جماعات و هرکسی که دارای شخصیتی در جامعه می باشد باید از انجام کاری که با شئون و مقام و جایگاه او منافات دارد پرهیز کنند.
آیت الله سبحانی

به گزارش خبرنگار بلاغ به نقل از خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله سبحانی امروز در درس خارج خود با اشاره به اهمیت حفظ شان، مقام و جایگاه طلبگی در جامعه گفتند: طلاب، اساتید، ائمه جماعات و هرکسی که دارای شخصیتی در جامعه  است  باید از انجام کاری که با شئون و مقام و جایگاه او منافات دارد پرهیز کند.

این مرجع تقلید با اشاره به خاطره ای از آیت الله العظمی بروجردی(ره) تاکید کردند: آن عالم بزرگ همواره و حتی زمانی که در بستر بیماری بودند مراقب حفظ شان مرجعیت و زعامت حوزه و مسلمین بودند و تاکید داشتند که مبادا کاری انجام شود و منزل او به گونه ای باشد که خدای ناکرده مقام و شان و منزلت روحانیت و مسلمین خدشه دار شود.

معظم له افزودند: خدای متعال به همه ما انسان ها استعدادهای ویژه ای داده است که باید از این استعدادها در راه طاعت الهی بهره ببریم و اینکه خدای متعال ما را مکلف به انجام عبادات کرده است استعداد و توانایی انجام آن را نیز به ما داده است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.