به همت اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی:

کرسی تحلیل و تجلیل مبلغان مجازی در عرصه سایت برگزار شد

تاریخ انتشار:
روند حرکت فضای مجازی در داخل کشور از لحاظ فرصت ها و تهدیدها هر روز گسترده تر می شود و این موضوع رسالت مبلغان فضای مجازی را جدی تر می کند.
کرسی تحلیل و تجلیل از فعّالان عرصه سایت

به گزارش خبرنگار بلاغ کرسی تحلیل و تجلیل فعّالان تبلیغ مجازی در عرصه سایت، سوم دی ماه در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با حضور جمعی از مبلغان مجازی فعال برگزار شد.

حجت الاسلام وحید رضا ملکی رئیس اداره تبلیغ مجازی ضمن تقدیر از مبلغان فعال در عرصه ی سایت گفت: اگر فرصت کافی بگذاریم و بصورت جدی تر در عرصه تولید محتوای دینی و فرهنگی ورود کنیم، آینده درخشانی در انتظار طلاب مبلغ در فضای مجازی هست. بسترها و سامانه های مختلفی توسط نهادها و بخش های مختلف کشور ایجاد شده است ولی از لحاظ محتوایی، تهی هستند.

وی با اشاره به نیاز جامعه به تولید محتوا اظهار داشت: تولید محتوای فاخر دینی فرهنگی در فضای مجازی بر عهده طلاب مبلغ مجازی است.

رئیس اداره تبلیغ مجازی با اظهار خوش بینی نسبت به آینده فعالیت تبلیغی در فضای مجازی عنوان کرد: روند حرکت فضای مجازی در داخل کشور از لحاظ فرصت ها و تهدیدها هر روز گسترده تر می شود و این موضوع رسالت مبلغان را جدی تر می کند.

حجت الاسلام ملکی خاطر نشان کرد: محتوای دینی را بر اساس ذائقه مخاطب در فضای مجازی تولید و یا فرآوری نمایند. امروزه تولید محتوا تصویری از جمله کلیپ تصویری در فضای مجازی بسیار موثر است و طلاب مبلغ مجازی با تولید محتوای تصویری می توانند تاثیر گذاری بیشتر روی مخاطب خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی همه به دنبال منافع خودشان هستند گفت: کار فرهنگی با رویکرد اقتصادی منافاتی ندارد و مبلغان مجازی باید بتوانند با نیاز سنجی مخاطبان خود و تولید محتوای با کیفیت کسب درآمد هم داشته باشند.

در ادامه از زحمات آقای میر حسن موسوی بعنوان مبلغ برتر در بخش تبلیغ مجازی در عرصه سایت با اهداء لوح سپاس و هدیه توسط رئیس اداره تبلیغ مجازی قدردانی شد.

همچنین آقای میر حسن موسوی از گروه تبلیغ مجازی ضیاءالصاحین که بعنوان مبلغ برتر بخش سایت معرفی شده بود در موضوع فعالیت های این گروه تبلیغی در سایت ضیاءالصالحین توضیحاتی را ارائه کرد.

وی اظهار داشت: ما باید جهت فعالیت های مجازی برنامه ریزی مستمر و تخصصی داشته باشیم و با درک این ضرورت گروه ضیاء الصالحین روزانه 24 نفر ساعت فعالیت منظم دارد.

این مبلغ فعال در بخش سایت با بیان ضرورت وب گردی مناسب توسط مبلغان افزود: برای اینکه بتوانیم تبلیغ موفقی در بخش سایت داشته باشیم باید وب گردی دقیقی داشته باشیم تا متوجه نگاه مخاطب و نیاز مخاطب در فضای سایت ها بشویم.

در انتهای این جلسه روش های افزایش بازدید سایت و بهبود سئوی سایت توسط استاد محسن باقری بیان شد و مبلغان سایت نسبت به تحلیل روش های تبلیغ در سایت با استاد باقری به تبادل نظر پرداختند و سوالات خود را از ایشان پرسیدند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.