به همت اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین:

اولین پیش نشست رویداد ایده های آسمانی برگزار شد

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام زائری گفت: استارت آپ یعنی بیاییم کف خیابان و ببینیم نیاز مردم چیست و بر اساس نیاز مردم در عرصه دین ایده های نوآورانه بدهیم.
محمدرضا زائری

به گزارش خبرنگار بلاغ اولین پیش رویداد ایده های آسمانی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری چهارشنبه ششم دی ماه در محل سالن همایش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام محمد رضا زائری با اشاره به اهمیت موضوع استارت آپ ها عنوان داشت: ما در اول راه هستیم و ممکن است خیلی از کسانی که با مفهوم استارت آپ آشنا نیستند در نگاه اول مخالف این رویداد باشند و این بخاطر عدم آگاهی آنان است. باید آنان را با معنای صحیح استارت آپ ها آشنا کرد.

وی ابراز داشت: جهت نتیجه گرفتن فعالیت هایمان در عرصه دین و تبلیغ دین باید در این راه سختی هایی را تحمل کنیم.

حجت الاسلام زائری گفت: استارت آپ یعنی بیاییم کف خیابان و ببینیم نیاز مردم چیست و بر اساس نیاز مردم در عرصه دین ایده های نوآورانه بدهیم.

در بخش دیگری از این نشست، محمد صمیمی مدیر استارت آپ شفق با اشاره به ضرورت کار گروهی اظهار داشت: باید کار های فرهنگی ما به سمت گروهی برود و با انفرادی کار کردن پیشرفتی حاصل نمی شود.

وی در ادامه به توضیح مفهوم استارت آپ پرداخت و گفت: استارتاپ یعنی شرکت های نوپا و این شرکت ها برای موفق شدن دو رویکرد اصلی دارند، یکی مخاطب شناسی جدید و اثر گذاری فراوان و دیگری استقلال مالی و استمرار آن و این با دانش کار آفرینی نوین به ثمر خواهد نشست.

صمیمی با بیان اهمیت نوآوری در ایده ها عنوان داشت: نوآوری شامل محصول جدید و متنوع، راه های جذب مشتری و ایجاد مدل کسب و کار نوین است.

در ادامه وی به معرفی استارتاپ های مختلف در غالب های گوناگون پرداخت.

همچنین این جلسه برای مبلغانی که موفق به حضور در جلسه نشدند، به صورت آنلاین پوشش تصویری داده شد.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.