آیت الله العظمی نوری همدانی:

انقلاب اسلامی ایران خواب از چشم مستکبران ربوده است/ در ۲۲ بهمن عظمت خود را به دنیا نشان خواهیم داد

تاریخ انتشار:
حفاظت از انقلاب اسلامی از واجبات مهم است و برهر کسی لازم است به اندازه توان خود به حفظ انقلاب بپردازد و ان شاءالله در روز ۲۲ بهمن می‌خواهیم به دنیا قدرت خود را در برابر اغتشاشات ضعیف اخیر نشان دهیم.
آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار بلاغ به نقل از خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله  نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفتند: شعارهای ابتدای انقلاب را نباید فراموش کنیم و مردم به این ترتیب به میدان آمدند و جان و خون دادند که ارزش‌های اسلامی به وجود آید. باید بیکاری و فقر از بین برود و فراوانی نعمت به وجود آید.

ایشان افزودند: سازش با اروپا و آمریکا از انقلاب به دور است و این انقلاب مسئولیت بزرگی به گردن مسئولان می‌گذارد تا در راه گفتمان امام خمینی(ره) حرکت کنند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کردند: انقلاب  اسلامی ایران و مجاهدت رزمندگان اسلام خواب از چشم مستکبران ربوده و 40 سال با عزت و افتخار در برابر کارشکنی‌های غرب و استکبار ایستاده است.

این مرجع تقلید در ادامه با بیان اینکه چند زن در تهران حجاب خود را برداشتند و دشمنان فکر کردند انقلاب سست شده است گفتند: دشمنان به این امر دلخوش کردند که انقلاب ضعیف شده در حالی که آنها نخاله بودن خود را نشان داده‌اند که در هر جامعه ای این افراد وجود دارند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: در راهپیمایی 22 بهمن لازم است تا عزت، قدرت و وحدت خود را به دنیا نشان دهیم البته باید در نظر داشت حرکت‌ پیرامون ولایت ضامن سعادت است.این مرجع تقلید با بیان اینکه فقر و گرانی به دلیل پایین بودن ارزش پول است گفت: مسؤولان باید به مردم از نظر اقتصاد و فرهنگ خدمت کنند. امروز مردم از نظر گرانی، بیکاری و معیشت زندگی در سختی هستند.

معظم له در پایان با اشاره به اهمیت حفظ انقلاب گفتند:‌ حفاظت از انقلاب از واجبات است. هر کسی لازم است به اندازه توان خود به حفظ انقلاب بپردازد. در روز 22 بهمن می‌خواهیم به دنیا قدرت خود را در برابر اغتشاشات ضعیف اخیر نشان دهیم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.