حجت الاسلام امیرعبداللهی؛

چهارمین نمایشگاه کوچه بنی هاشم در شهرستان داراب برگزار می گردد

تاریخ انتشار:
مسئول برگزاری نمایشگاه کوچه بنی هاشم شهرستان داراب از برگزاری چهارمین دوره این نمایشگاه در تاریخ 24 بهمن ماه خبر داد.
کوچه بنی هاشم

حجت الاسلام امیر عبداللهی از اعضای گروه تبلیغی آیت الله نسابه در گفتگو با خبرنگار بلاغ از برگزاری چهارمین نمایشگاه کوچه  بنی هاشم همزمان با ایام فاطمیه و ایام عزای حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان داراب خبر داد و گفت: موضوع نمایشگاه امسال  با محوریت غربت امامت در کوچه بنی هاشم خواهد بود. با توجه به اهمیت مباحث اعتفادی و لزوم آشنایی بیش از پیش با معارف اعتقادی و دینی، محوریت امسال نمایشگاه بر پایه مسائل اعتقادی و به طور مشخص مساله امامت خواهد بود که توسط بیش 10 راوی حاضر در نمایشگاه تبیین خواهد شد.

مسئول نمایشگاه کوچه بنی هاشم با تاکید بر اینکه نمایشگاه به هیچ ارگانی وابسته نیست افزود: تمامی فعالیت های صورت گرفته با کمک خیرین و محبین اهل بیت صورت گرفته و کاملا مردمی می باشد

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به استقبال چندین هزار نفری مردم ولایت مدار شهرستان داراب در سال گذشته عنوان داشت: انتظار می رود نمایشگاه امسال با استقبال بیشتری مواجه شود که تمامی تدبیرات لازمه این امر نیز اندیشیده شده است.

وی فراهم کردن امکان حضور دانش آموزان در نوبت اختصاصی صبح را از نکات برجسته نمایشگاه بر شمرد و گفت: روایت گری برای این دسته از عزیزان نیز با توجه به ویژگی های شخصیتی، سنی و همچنین با توجه به مقطع تحصیلی هر گروه سنی خواهد بود.

مسئول نمایشگاه کوچه بنی هاشم با اشاره با اینکه نمایشگاه امسال از 10 صحنه محتوایی تشکیل می شود ابراز کرد: این نمایشگاه از بخش هایی همچون صحنه غدیر، حدیث ثقلین، صحنه جنگ خندق و پیروزی امیر المومنین بر عمروبن عبدود، صحنه هجوم به خانه وحی، خانه امیر المومنین، مسجد النبی، بقیع و صحنه مربوط به امام زمان تشکیل شده است.

حجت الاسلام عبداللهی  در ادامه افزود: از دیگر قسمت های نمایشگاه بخش غرفه های نمایشگاه است که متشکل از غرفه های پاسخ گویی به سوالات شرعی اقایان و بانوان غرفه فضای مجازی غرفه کودک غرفه محصولات فرهنگی است. از دیگر بخش های نمایشگاه بخش ایستگاه صلواتی است که همه روزه پذیرای محبان اهل بیت در ساعات بازدید نمایشگاه نیز می باشد.

این نمایشگاه همه روزه از 24 بهمن ماه لغایت 3 اسفند از ساعت 17 الی 21 جهت بازدید عموم ودر نوبت صبح ویژه مدارس در شهرستان داراب جنب مرقد مطهر شهدای گمنام بر روی عاشقان حضرت زهرا گشوده است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.