در گفتگو با گروه برگزیده در رویداد ایده های آسمانی؛

رویداد ایده های آسمانی فرصتی خوب برای شکوفا شدن طلاب ایده پرداز بود

تاریخ انتشار:
سرگروه گروه تبلیغی جنات: این رویداد نقطه شروع خوبی برای مبلغان در پرورش ایده های خود بود. در این دوره اساتید خوب و مجربی دعوت شده بودند و راهنمایی های آنها بسیار مثمر ثمر واقع شد.
حجت الاسلام حمیدرضا احمدپور

حجت الاسلام حمیدرضا احمدپور در گفتگو با خبرنگار بلاغ به بیان ایده ی برگزیده ی خود در رویداد ایده های آسمانی پرداخت.

سرگروه گروه تبلیغی جنات با عرض تقدیر و تشکر از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: این رویداد نقطه شروع خوبی برای مبلغان در پرورش ایده های خود بود. در این دوره اساتید خوب و مجربی دعوت شده بودند و راهنمایی های آنها بسیار مثمر ثمر واقع شد.

وی افزود: طلاب با استعداد و ایده پرداز زیادی هستند که در صورت فراهم آمدن زمینه های آموزشی و ایده پردازی لازم توان ارائه ی ایده های موفقی را دارند.

حجت الاسلام احمدپور به تشریح طرح برگزیده خود پرداخت و عنوان داشت: ایده جورچین آهنربایی قرآن برای آموزش جذاب قرآن به کودکان 7 تا 12 سال است. در این طرح 20 سوره آخر قرآن به صورت آهنربایی درآمده که آیات هر سوره را می توان از جای خود برداشت و با بر هم زدن نظم چینش آیات، مسأله تثبیت و حفظ آیات را به صورت جذاب با دانش آموز تمرین کرد. همچنین می توان این جورچین را به صورت مسابقه هم درآورد و در هر سوره یک یا چند آیه را برداشت و به دانش آموز گفت که جای خالی را پر کند.

سرگروه گروه تبلیغی جنات به بازخوردگیری این ایده نیز اشاره کرد و گفت: این ایده فقط در سطح جزئی برای بچه ها اجرا شده و بازخورد خوبی داشته است. اما چون مخاطب این ایده بچه ها هستند، قابل پیاده شدن در سطح کلان نیز می باشد. کودک در این طرح از همه ی حواس خود استفاده می کند و این باعث فعال شدن حافظه دراز مدت او می شود.

وی در خصوص شیوه های دیگر اجرای این ایده اظهار کرد: در آینده قرار است نرم افزار این ایده را نیز درست کنیم که در پلتفرم های مختلف قابل اجرا باشد.

حجت الاسلام احمدپور در پایان از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بابت برگزاری این رویداد و ایجاد این فرصت برای طلاب و مبلغان تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که با حمایت های دفتر تبلیغات اسلامی این ایده و ایده های دیگر مبلغان به مرحله ی اجرا در بیاید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.